MotoG Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 På jakt i takrørskogen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei Melvin Kæmpeflotte bilde av sivhauk, begge to Håper dine batterier er ladede M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 V1 et meget godt fluktbilde, og i typiske omgivelser for denne rovfuglen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, MotoG. Det er imponerende godt gjort å få et SÅ bra bilde av en SÅ rask fugl mot en SÅ detaljrik bakgrunn ! Hadde du innstilt fokus på forhånd, eller har Pentax K-3 så bra autofokus ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Flotte bilder, den bakgrunnen der passet flott i bilde her syns eg. Igjen eg er glad for at vi har fugle kjennere her inne så en får vite arten. Geir R. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 To flotte versjoner som det blir vanskelig å velge mellom. God skarphet på fuglen henter både farger og detaljer. Detaljene og fargene på beplantningen er heller ikke så dårlig. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Hei Melvin Kæmpeflotte bilde av sivhauk, begge to Håper dine batterier er ladede M v h Leif Tusen takk, batteriene lader seg opp nå i vårsola Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 V1 et meget godt fluktbilde, og i typiske omgivelser for denne rovfuglen. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Hei, MotoG. Det er imponerende godt gjort å få et SÅ bra bilde av en SÅ rask fugl mot en SÅ detaljrik bakgrunn ! Hadde du innstilt fokus på forhånd, eller har Pentax K-3 så bra autofokus ? M v h Albert. Nå fløy denne sivhauken ganske så langsomt i motvinden, men K3'en har bra autofokus (følgefokus). Takker så mye for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Kjempeflott!! Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Flotte bilder, den bakgrunnen der passet flott i bilde her syns eg. Igjen eg er glad for at vi har fugle kjennere her inne så en får vite arten. Geir R. Takker så mye, skal prøve å oppgi artsnavn så sant jeg gjenkjenner arten. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 To flotte versjoner som det blir vanskelig å velge mellom. God skarphet på fuglen henter både farger og detaljer. Detaljene og fargene på beplantningen er heller ikke så dårlig. Roar Tusen takk for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei Melvin Kæmpeflotte bilde av sivhauk, begge to Håper dine batterier er ladede M v h Leif Tusen takk, batteriene lader seg opp nå i vårsola Ladede batterierne 50 % på fredagen og i dag regn så må vente på mere sol og full ladede då God helg Melvin ! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg