Niklasp Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Justerer fargene på nettsider automatisk.Fargeblind? Last ned dette nettleser-tillegget nå Lenke til kommentar
Samaki Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Funket, men rød fargen ble litt rosa enn jeg er vant til. Er rød/grønn fargeblind. Lenke til kommentar
Samaki Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Funket, men rød fargen ble litt rosa enn jeg er vant til. Er rød/grønn fargeblind. Nei, bedre avslått. Ser jo flere farver i bilder osv Enkelte ting blir nesten sort/hvitt.... Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Har ikke testet nettleservedlegget, men føler at det står NO (nei) eller hO (prostituert) eller noe sånn. Ikke åpne spoiler vis du ikke ønsker å se løsningen: Jeg prøvde alle innstillinger som fantes, jeg er visstnok fargerik, og fant ingen svar på dette herlige testbilde. Bilde nedenfor her er nøyaktig samme. Når jeg har fått tenkt litt på den artige testen, så tror jeg det må være "The flying spaghetti monster" jeg ser. Endret 7. mai 2015 av G 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Måtte innom fotoredigeringsprogramvare for å se svaret: Sikker på at du ønsker å spolere testen? Helt sikker på at du ikke ønsker å leke litt lengre på egenhånd? Absolutt helt sikker - du ønsker svaret presentert? Her er svaret: Montro om noen som har fargerikt syn, må gå på syre eller noe sånn for å finne mening med det (altså originalbilde) Endret 7. mai 2015 av G 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg har en tilstand som kalles mild protan, i følge min optiker. Det er vel en variant av rød-grønn fargeblindhet. Jeg ser tallene 16 øverst til høyre, 8 nederst til venstre og 9 nederst til høyre i artikkelbildet øverst. Synes jeg kan skimte 12 i midten nederst. Bruker ikke Chrome så jeg får ikke testet tillegget. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kan hjelpe deg siden jeg har fargerikt syn. Det står: 7 13 16 8 12 9 Lenke til kommentar
Varog Kervarec Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Her er en liten test som jaggu' er vanskelig nok selv for den med dådyrøyne og glassklart blikk: http://www.syntesten.com/?fbs=28 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Litt skeptisk til å entre konkurransen. Helt garantert noe SPAM-aktig. Her er resultatet mitt, på 1. forsøk : Endret 8. mai 2015 av G Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Like "morsomt" hver gang å se "inteligenstester" på nettet hvor man skal tolke tall i slike sirkler... Inteligenstesten må jo da bestå i om man har KUNNSKAP nok til å vite at det over hodet ikke har noe med inteligens å gjøre, og dermed avstå fra "inteligenstesten"... Lenke til kommentar
Sorl Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Kunne bare DNTgjøre noe så deres merkede stier var mulig å følge for fargeblinde! Min samboer ser ikke røde T-er på tre, skilt og stein. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Helleristninger kan hun også bare glemme da eller? Siden mange er malt med rød maling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg