ExpensiveGameFinder Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 ^^ Whuuut, vi kan ikke være luremus da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Neida, vi bare tullet. Seriøst så ville jeg ikke tatt sjansen på en jente som er så ung. Mtp at hun går på skole nå og har fremtiden foran seg. hadde ikke vært så rart om du var 17-18. Mener nå jeg da. Akkurat som om jeg til neste år skulle funnet meg en dame 21. Hvor feil hadde ikke det blitt? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) ^^ Tullet? Endret 8. mai 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg tenker at det å hooke opp med en 16 åring og ha en liten romanse må være lov, og kan absolutt være mulig. Derimot kunne jeg aldri selv som en 21år gammel student sett for meg hvordan dette skulle funke i et ordentlig forhold. Sitte på hjemmefest med ungdommer på 15 - 17 år som drikker rusbrus ulovelig? Hadde føltes veldig rart ut for min del. Å ta henne med for å henge med dine venner blir jo også brått veldig snodig for de andre, hun er jo per definisjon et barn. Kan se for meg at det kan funke litt lettere "på bygda" hvis råneri, mekking og tvserier er de interessene man har. Hvis man er student og har en venngjeng som begynner å bli litt "ordentlig" voksne tror jeg det blir vanskeligere. Så klart finnes det jo alltid 16 åringer som er mega modne og ser ut som de er uti 20 åra (Astrid Smeplass når hun var i Idol feks) lykke til Anonymous poster hash: 61962...9c8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Takk for svar! So far, so good. Hun ser definitivt eldre ut enn 16, ja, hun kommer inn på noen av 20-årsstedene her (stor by i norsk målestokk), og i hvert fall 18. Moden for alderen, og så er jeg kanskje et år eller så "på etterskudd". Akkurat festbiten bekymrer meg lite, virker som folka i denne byen legger fra seg rusbrusen i 8. klasse (nå kan dere jo lure på hvor). Anonymous poster hash: decdc...d6f Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 hold oss oppdatert på hvordan det går da. kjør på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ja det er innafor Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) ½(your age) + 7 Det blir 21/2 + 7 = 17.5 Et par måneder fra eller til spiller ikke så stor rolle. Kjør på Endret 10. mai 2015 av Drogin Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg traff typen når jeg var 17 og han 20. Jeg ser ikke noe problem i det, men når jeg sier alderen sier folk ting av typen: "Oj, er han så gammel?", "Jaja, han er kanskje ikke for gammel da". Jeg har ikke introdusert ham til foreldrene mine, noe jeg ikke har planer om heller. Han er tross alt eldre enn broren min. Er ikke veldig interessert lenger så tar nok snart slutt uansett, hehe.Når det er sagt har jeg ei veninne på 17 som er sammen med en på 22. De fungerer kjempebra ilag, og alderen ser jeg ikke noe problem med. Var noen som reagerte litt der også, men hvem bryr seg? Funker det er det bra, funker det ikke var det verdt et forsøk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Bumper denne for å takke for gode råd! Har hatt to supre måneder med jenta, og på mandag blir det en liten kjærestetur til Italia, gitt. Hun er 18 om under ett år, det virka lenge før, men på den tiden hadde jeg aldri trodd det skulle gå så bra. Så takk folkenss:) Og for dere bekymrede sjeler, hu hadde p-stav fra før av. Anonymous poster hash: decdc...d6f 7 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Bra. Er du fornøyd er jeg/vi det også, og god tur til spagetti landet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Hei. Fint at dere er sammen. Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstod hvilke foreldre du bodde hos, men er det foreldrene hennes du bor i sokklen til? Isåfall. Hvordan tar de det? Synes de også det går greit? Jeg mener. Det er jo dere som er sammen, men isåfall foreldrene som eier sokklen, så det er kanskje litt dumt, hvis de ikke liker at dere er sammen? Lykke til. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Rart dette med alderen.. Hadde hu vært 20, så hadde ingen stussa over om hun hadde vært sammens med noen på 30 ++++ Men kjør på, synest ikke det er noe merkelig at noen på 21 dater ei på 16... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Er veldig stor forskjell mellom en 16åring og en 20åring. Den ene er ett barn som holder på å bli voksen, mens den andre har vært voksen i ett par år. Ikke sammenlignbart. 2 Lenke til kommentar
Dungeon Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Hva mener du om 14 år og 18 år? Altfor alvorlig? Endret 18. juli 2015 av Dungeon Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 En 14åring har omtrent 'nettopp' kommet i puberteten, så kjør på, men sjansene er enorme for at 14åringen vil 'vokse fra' 18åringen senere. 18åringen er også ganske ung så det samme kan jo skje der. Syns ikke at man burde gå inn i noe 'alvorlig' med en eldre person når du er i den kritiske fasen av både fysisk og psykisk utvikling. Pluss, en 18åring som puler på en 14 åring kan fint bli anklaget for å ha sex med mindreårige og så få kriminelt rulleblad på grunn av det, så det fraråder jeg sterkt. 1 Lenke til kommentar
Dungeon Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Dersom foreldrene er de typer foreldre som kan karakteriseres som "ordentlige" og veldig moralske, og de aksepterer deg sammen med sin 14 år gamle datter og omfanger deg med et stort smil, gjør det saken bedre tror du? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Nei, for det spiller ingen rolle hvilken holdning foreldrene har. Dette er snakk om ett 14år gammelt barn og en 18år gammel nyvoksen.. Som jeg sa; uansett om alt blir lagt til rette så er sjansene for at de vokser fra hverandre enorme. 1 Lenke til kommentar
Dungeon Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Jeg tror ikke jeg har sett et eneste forhold i den aldersgruppen som har vart noe særlig lenge, jeg tror og mener at alle jeg har sett personlig har blitt brutt. Men er forberedt på det da, takk for info Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2015 Neinei, det er hun som bor i foreldrenes hus (naturlig nok). Men i egen sokkelleilighet som de leide ut tidligere. De har ikke noe i mot oss, og bryr seg ikke noe særlig tror jeg. Hun virker å ha full frihet ellers også. Takk for det! Anonymous poster hash: decdc...d6f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå