AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg er en gutt på 21. Flyttet vekk og begynte å studere forrige høst, og i byen jeg har flyttet til har jeg møtt en jente. Veldig søt, flink, snill osv, vi kommer veldig overens og hun virker interessert i meg. Men så er hun 16 år. Bor i sokkelen til foreldrene, går på vgs osv. Er det innafor? Plis ikke si at bare jeg vet det, jeg skjønner jo at det ikke er ulovlig e.l., men er det normalt? Hva ville dere tenkt? Anonymous poster hash: decdc...d6f 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg tenker det er helt innafor. Alder spiller ingen rolle i kjærlighet sies det Så lenge deres trives sammen. Er det som telles Anonymous poster hash: 0151a...7b6 4 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvis der vil være sammen, vær sammen. Hvis dere får spørsmål, argumenter saklig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Okei, takk, dere! Tenker å be henne ordentlig ut snart, tror hun blir glad. Anonymous poster hash: decdc...d6f Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Spørs jo hva foreldrene syns om det, så lenge hun er under 18 så bestemmer foreldrene så og si alt så lenge hun bor hjemme, om det er feil vil jeg ikke uttale meg om, men husker jeg var 19 en gang og ei som likte meg var bare 16 også, moren syns jeg var "altfor gammel" syntes ho. Nå skal det sies at hu var ei skikkelig megge som ikke hadde altfor store personlige problemer da 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Dere er begge to fortsatt i den der ''Jeg er ung og prøver å finne meg selv''-fasen, så kjør på, men ikke forvent giftemål og barn og alt sånt riktig enda, vent til jenta er blitt voksen med det Endret 7. mai 2015 av BuffyAnneSummers 5 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen 16 åringer er overraskende voksne i hodet da, så kjør på, skader jo ingen akkurat. Så lenge det føles riktig for dere begge er det ikke noe feil med det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hmmm, jeg ble sjekka opp av ei jente på byen, chattet litt frem og tilbake, men vanskelig siden hun bor i en annen by.. Det viste seg plutselig at hun er 16 år, og jeg er snart 21, tror ikke det har noe som helst å si, hun er like moden som meg.. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 ikke forvent giftemål og barn og alt sånt riktig enda, vent til jenta er blitt voksen med det Enig i det. For 100 eller 200 år siden hadde det vært greit, men ungdommene nå for tida er mye mer barnslige - blir atskillig senere voksne, for å si det på en annen måte. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Pass på å ikke skyte inn i henne. 16 er fortidig for det om du skjønner hva jeg mener 3 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Dere er på samme alder som min eks og meg da vi ble sammen. Vi holdt sammen i over 20 år og skilsmissen skyldtes ikke aldersforskjellen! Om alt føles rett, er det absolutt verdt et forsøk, imho..Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg logaritmemannen Skrevet 8. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Kjør på! Vi er tross alt ikke på kvinneguiden Edit: wow, post nr 2000 Endret 8. mai 2015 av logaritmemannen 14 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kjør på! Vi er tross alt ikke på kvinneguiden Edit: wow, post nr 2000 gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Pass på å ikke skyte inn i henne. 16 er fortidig for det om du skjønner hva jeg mener Hormonell prevensjon er en fin ting. p-stav er tingen for glemsomme jenter. Endret 8. mai 2015 av newman221 Lenke til kommentar
Snill eldre mann Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hva dere enn gjør eller ikke. så må du være 110% sikker på at hun ikke blir gravid de første 8 eller 10 åra. Hun er alt alt for ung til det. Du kan ødelegge ungdomsårene hennes! Dertil må du være like sikker på at hun ikke vil angre det om dere puler sammen. Om hun har lyst å ligge med deg straks kan det likevel godt hende hun angrer det voldsomt den neste dagen. Snakk om saken når dere er i det kjølige analytiske hjørnet og vent noen dager. Da kan dere ordne dere med piller og kondomer i mellomtiden også. Du kan ellers komme til å ende opp med voldsomme anklager! Så kan dere se frem imot en deilig tid sammen, selv om hun kanskje raskt gir deg på båten igjen. Jeg skulle gjerne vært i ditt sted! 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hva dere enn gjør eller ikke. så må du være 110% sikker på at hun ikke blir gravid de første 8 eller 10 åra. Dertil må du være like sikker på at hun ikke vil angre det om dere puler sammen Hvordan er det mulig å bli 110% sikker på det? Ingen kan se inn i framtida. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jo? La være å stappe dillen din inni henne om du er ikke sikker på om hun ikke blir gravid? Tenk med ditt store hode, ikke det hodet du har mellom bena 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Kjør på! Ikke no krutt og spare på Pul henne med ditt store hode, ikke med det som er mellom beina : Endret 8. mai 2015 av ExpensiveGameFinder 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Helt enig med deg Exp. Ta sjansen på det, om ikke vil du angre på at du ikke gjorde det^^ Men som sagt, så må du ikke gjøre noe før ho evt er ferdig med skole og utdanning iallefall. Utdanning er viktig, så om ho blir gravid i midten det alt, så går det skæsj. Endret 8. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ikke merkelig at det er mange løs unger om dere har den holdningen. Nå ble gamle lura skuffet gitt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå