Gå til innhold

Iron sights ikke med i kommende SW: Battlefronts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir helt klart veldig merkelig. Kan ikke helt komme på hvilket FPS spill jeg spilte sist uten denne muligeheten. Sett bort i fra enkelte Halo spill  da. Men det var vel slik som dette i Battlefront 2 (?) også mener jeg, uten å ha spillt det nevneverdig

Lenke til kommentar

Posta det her på framside saken, men kan vel postes igjen her.

Er da hauger og lass med fps spill man ikke kan sikte ned løpet. Men det er ikke det samme som "hip" firing.

Eksempel er Star Wars Jedi knight 2.

Når vi er inne på temaet. Selv om jeg liker Wolfenstein the new order veldig godt, så irriterer jeg meg over hvordan siktinga er der. Der kunne de droppa Iron Sight. Da man har like god treffsikkerhet enten man skyter vanlig eller sikter med Iron sight. Sikter man derimot så opptar sikte mye av synsfeltet å man ser ikke så godt hva man gjør. Hva er da poenget?

Uansett, intet problem for Battlefront.

Lenke til kommentar

Skille fra andre store skyttespill? Det blir jo bare likt CS, meh sier eg til det.

Personligt er det synes eg det er merkligt å spille uten ADS på Konsoll, men på PC går det nok greit.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Skille fra andre store skyttespill? Det blir jo bare likt CS, meh sier eg til det.

Neste blir vel å nekte å la oss hoppe. :p

Anyway, det blir nok merkelig, men tenk på hvor mye sjangeren har endres seg opp gjennom årene. I Doom hadde vi mange våpen på en gang, og måtte finne health packs for å få tilbake helse. Nå har vi ofte bare to våpen, og et skjold som regenererer seg automatisk etter kort tid. Å ikke kunne sikte ned løpet blir nok bare en liten overgang man ikke legger så mye merke til etterhvert.

Og ta Unreal Tournament og Quake 3 Arena, for eksempel. En ting er at begge to var de aller første spillene uten single-player. Det i seg selv var jo en revolusjon. Men i stedet for å kunne sikte ned løpet hadde hvert våpen to måter å skyte på. Eller fire, om vi tenker på rakettkasteren fra UT. Klikk med venstre knapp for rakett, eller hold inne knappen for å ladde opp til fire eller fem raketter. Den høyre tasten gjorde det samme, men da skjøt man granater i stedet. De kan jo gjøre noe sånt med Battlefront 3. Men har faktisk lest omtrent null info om det, så aner ikke. Har bare fått med meg at det ikke er single-player i det, så er bare middels interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...