Ovidia2 Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Tusen takk for tilbakemeldingen MotoG! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Feelings oooh feelings. Vakkert, følsomt og sterkt, Tove. Historien forsterker dette flotte bildet, der du har fått budskapet veldig fint frem. Veldig veldig bra Tove, det kom noe fint ut av den søvnløse natta:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, TCL Photography. Det skjer noe med oss når vi mister noen av våre nærmeste, og det kan ta tid å bearbeide slike sorgprosesser. Det er mange måter å lage minnesmerker på, og ditt valg med å bruke dine kreative evner innen foto, er aldeles utmerket Bildet er vàrt og sart, og det merkes at du har lagt mye følelser i det, og uttrykket er svært personlig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kunstnerisk flott bilde syns eg. Geir R. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Tusen takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ganske så sløret så kanskje er dette fra fotografens drømmer? Det er jo slik man beskriver drømmer på film - ved at noe blir innhyllet i tåke og sløring. Nå leste jeg teksten etterpå og ser at jeg ikke var så veldig langt unna. Virker som du har en del gamle rekvisitter å ta av hvilket jo er en fordel i det du holder på med. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Ganske så sløret så kanskje er dette fra fotografens drømmer? Det er jo slik man beskriver drømmer på film - ved at noe blir innhyllet i tåke og sløring. Nå leste jeg teksten etterpå og ser at jeg ikke var så veldig langt unna. Virker som du har en del gamle rekvisitter å ta av hvilket jo er en fordel i det du holder på med. Roar w Hei Roar! Hyggelig å lese din assosiasjon som jo stemte ganske bra. Ja rekvisitter er bra om de har mer verdi en bare hvordan de ser ut. Det gir for meg bildet mer sjel og betydning for meg. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Følsomt og vakkert. Hilsen Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Følsomt og vakkert. Hilsen Lisbeth. Tusen takk for det Lisbeth! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint kunstnerisk uttrykk i bildet. Fin formidling av en som står deg nær og som du fortsatt føler er der . Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Fint kunstnerisk uttrykk i bildet. Den lange lukkertiden og fargetonene gir det et drømmeaktig uttrykk. mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg