Hofer Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Kvalifiserte seg dermed til neste fase av gruppespillet.Norske LGB slo et av verdens beste Counter-Strike-lag Endret 7. mai 2015 av TST Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 "Norsk topplag slo ut et av verdens beste Counter-Strike-lag" EnVyUs er ikke ute enda. De skal spille consolidation match mot nEophyte 19. mai og kan (og bør) fortsatt gå videre. Så ellers bare siste map i kampen mot EnVyUs. Det begynte bra med en tidlig 2-0 ledelse til LGB. Så snublet LGB på runde 3 hvor EnVyUs kjørte full eco (mener jeg å huske) og vant runden og de 3 neste rundene. Etter det gikk det meste LGB sin vei. jkaem fikk inn den ene viktige opening-fraggen etter den andre i midten og Mystic storspilte nok en gang på mappet. Spennende kamp og gleder meg til å følge laget videre. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 "Norsk topplag slo ut et av verdens beste Counter-Strike-lag" EnVyUs er ikke ute enda. De skal spille consolidation match mot nEophyte 19. mai og kan (og bør) fortsatt gå videre. Så ellers bare siste map i kampen mot EnVyUs. Det begynte bra med en tidlig 2-0 ledelse til LGB. Så snublet LGB på runde 3 hvor EnVyUs kjørte full eco (mener jeg å huske) og vant runden og de 3 neste rundene. Etter det gikk det meste LGB sin vei. jkaem fikk inn den ene viktige opening-fraggen etter den andre i midten og Mystic storspilte nok en gang på mappet. Spennende kamp og gleder meg til å følge laget videre. Dette er rett og slett en skrivefeil av meg. Det er rettet opp nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå