Netrum Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei trenger råd fra dere i en kinkig sak. Mitt legekontor bruker odin kapital for sine betalinger. Det være betaling via automat på legekontoret eller faktura. Eg har både betalt på automaten og når eg ikke har råd så har eg valgt faktura. Men eg får aldri faktura i posten. Og mine innbetalinger blir heller ikke oversent helfo for registrering til frikortet. Så eg kontaktet legekontoret og de skulle sjekke saken. Der viste det seg at odin kapital hadde feil adresse på meg. Mens legekontoret og alle offentlige instanser har korekt adresse. Og det har det hatt etter eg meldte flytting til folkeregisteret i juni i fjor. Hvilke rettigheter har eg og va kan kreve når eg prater med de? Det står på siden deres at de har som krav at eg som skyldner må selv opplyse de om adresse endring. Eg viste ikke at eg var skyldig de penger en gang. Og det ble ikke opplyst på legekontoret at eg måtte melde fra til de om eg flyttet. Hele saken er et eneste rot... Og eg sliter nok med psyken fra før av om eg ikke skal ha dette hengende over hodet mitt... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 http://www.inkassoguiden.no/inkassosporsmal/105-hvem-har-ansvaret-for-feiladressert-post Fant mye informasjon der nå. Tror eg skal følge det som står der når eg prater med inkasso selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå