AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei.. Dette er enn sann historie om enn krangel mellom far og sønn. Sønn på 19år vil ha ett normalt hjem og rydder på eindommen etter far sitt rot. Det er verken dass, dusj, vann eller strøm i huset og sønnen ønsker å fikse dette. Sønn får inn 5000kr pr mnd men pengene tar far. Og sønn kan ofte sitte uten mat. Og til og med kjefter far på sønn etter ingenting. Sønn har gjort litt kriminelle ting i tilbaketid men sønn er fast bestemt på det skal ikke skje igjen og det er 10mnd siden sist. Sønn har mistet kontakten med mange i familien. Sønn har nesten ingen venner lenger. Men sønn fikk besøk av enn venn som sønn ikke har prata med på 5mnd men det mislikte far og vart enn krangel av det. Sønn tenker noen ganger på og finne ett taug og gå inn i loven å få slutt på det heile. sønn er egentlig ganske normal person som passer på att alle har det godt og trives og vil ingen noe vont. Fortjener sønn dette?? Hva fortjener sønn og Hva fortjener far? Si din mening om dette.. Ha enn fin dag:D Anonymous poster hash: e9c32...314 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvor kommer pengene fra? Du kan vel for eksempel flytte hjemmefra og anmelde ham for omsorgssvikt og kreve erstatning på ihvertfall alle pengene han har urettmessig tatt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Pengene kommer fra nav Anonymous poster hash: e9c32...314 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Da burde sønn ta kontakt med NAV og si at han er blitt kastet ut hjemme. Da skal de hjelpe sønn å finansiere et annet sted å bo. Sønn skal ikke måtte leve på den måten. Sønn fortjener trolig bedre. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Han må komme seg bort fra det dysfunksjonelle hjemmet!! Enig med freddjoh over her.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Skaff deg en egen konto som far ikke har tilgang til. Da kan ikke han ta pengene. Hvorfor bli boende hos far i heletatt? Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Flytte, flytte, flytte ... Jeg har liknende erfaringer med min mor. Alt ble så MYE bedre da jeg begynte å bo alene. Bedre for både meg og mora mi. Sønnen ikke må frykte for å flytte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå