Torstein Norum Bugge Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Endelig blir Android-telefonene oppdatert!Nå får Samsung og Sonys eldre modeller også Lollipop Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Og Samsung telefonene får lydløsknapp? Den forsvant forrige gang de slapp oppdatering. Det var også en haug med andre feil som gjorde folks mobiler nesten ubrukelig. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Og Samsung telefonene får lydløsknapp? Den forsvant forrige gang de slapp oppdatering. Det var også en haug med andre feil som gjorde folks mobiler nesten ubrukelig. Jeg fikk nylig 5.0.1 til Note 4. Lydløsknappen er der som den alltid har vært Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hva med de eldre Samsung nettbrettene? Lenke til kommentar
Simply Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Og her sitter jeg med en S3... Lenke til kommentar
KrissTv Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Velkommen etter, har hatt Lollipop 5.0.1 på min Galaxy S4+ siden i begynnelsen av februar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Synes denne artikkelen var merkelig.. Dama har da hatt Lollipop på sin S5 veldig lenge nå. Og det er bra lenge siden en jeg kjenner fikk det på sin S4. Lenke til kommentar
korrektur Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 fantastisk morsomt at dere skriver dette altså. Har ventet på lollipop på min z ultra alt for lenge allerede. Denne artikkelen ga meg troen på at jeg skulle får oppdatert snarest, men dette gir bare mer skuffelse. Tips til siden. Skriv en artikkel om dette når systemoppdateringen er sluppet i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg