secretx Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, jeg vet at dette ikke er rett forum å skrive i, men kan noen vise meg hvordan jeg sletter mine tråder? Hvis det ikke er mulig, kan noen av dere moderatorer slette dem? Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Retningslinjene for forumet sier følgene: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Vi har fjernet muligheten for brukere og slette egne tråder. Har du behov for å slette en tråd, kan du innrapportere tråden til oss, så skal vi ta en vurdering av den. Men, jeg kan ikke garantere deg at du får medhold i ditt ønske om sletting. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Selv om det er noen dager siden siste innlegg så må jeg bare kommentere her. er det noe som i det hele tatt har tenk på at en moderator som sletter ett innlegg i en tråd med begrunnelse at det bryter reglen også ødelegger konteksten , spesielt når innlegget dekker flere deler av en eller annen grunn nekter dere å slette/ skule den delen i et innlegget som er bannlyst . i stedet ødelegger dere konteksten Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Selv om det er noen dager siden siste innlegg så må jeg bare kommentere her. er det noe som i det hele tatt har tenk på at en moderator som sletter ett innlegg i en tråd med begrunnelse at det bryter reglen også ødelegger konteksten , spesielt når innlegget dekker flere deler av en eller annen grunn nekter dere å slette/ skule den delen i et innlegget som er bannlyst . i stedet ødelegger dere konteksten Svært sjeldent moderatorer ødelegger konteksten i tråder siden vi også fjerner oppfølgingsdiskusjon som diskuterer innlegget som inneholder bruddet på retningslinjer med mindre de kan stå for seg selv i tråden. Det du altså foreslår er at vi skal redigere innlegget for deg som betyr: 1. Vi redigerer faktisk innlegget ditt og risikerer å endre meningen eller budskapet med innholdet mot din vilje. 2. Vi "rydder opp" etter deg fremfor å slette hele innlegget. Hvis innlegget ditt inneholder noe saklig og samtidig et overtramp, vil du være langt mer tilbøyelig til å tenke deg om et par ganger neste gang hvis du vet at hele innlegget ditt forsvinner. 3. Hvis du klager på en avgjørelse, har vi ingen mulighet til å se hva som har skjedd fordi redigering av innlegg er permanent. Det i sum fører til at vi alltid sletter fremfor å redigere, hederlig unntak er hvis en bruker har flere svar til ulike brukere, da kan det ofte være at vi sletter det svaret som går på innleggsbruddet siden resten kan stå i tråden. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Selv om det er noen dager siden siste innlegg så må jeg bare kommentere her. er det noe som i det hele tatt har tenk på at en moderator som sletter ett innlegg i en tråd med begrunnelse at det bryter reglen også ødelegger konteksten , spesielt når innlegget dekker flere deler av en eller annen grunn nekter dere å slette/ skule den delen i et innlegget som er bannlyst . i stedet ødelegger dere konteksten Svært sjeldent moderatorer ødelegger konteksten i tråder siden vi også fjerner oppfølgingsdiskusjon som diskuterer innlegget som inneholder bruddet på retningslinjer med mindre de kan stå for seg selv i tråden. Det du altså foreslår er at vi skal redigere innlegget for deg som betyr: 1. Vi redigerer faktisk innlegget ditt og risikerer å endre meningen eller budskapet med innholdet mot din vilje. 2. Vi "rydder opp" etter deg fremfor å slette hele innlegget. Hvis innlegget ditt inneholder noe saklig og samtidig et overtramp, vil du være langt mer tilbøyelig til å tenke deg om et par ganger neste gang hvis du vet at hele innlegget ditt forsvinner. 3. Hvis du klager på en avgjørelse, har vi ingen mulighet til å se hva som har skjedd fordi redigering av innlegg er permanent. Det i sum fører til at vi alltid sletter fremfor å redigere, hederlig unntak er hvis en bruker har flere svar til ulike brukere, da kan det ofte være at vi sletter det svaret som går på innleggsbruddet siden resten kan stå i tråden. nå ja, jeg er ikke helt enig i at dere følger den praksisen . hvis du husker at jeg ble utesteng fordi jeg klagde på modereringen , så var argumentene at jeg brøt retningslinje samt at moderatoren følte seg hetset. jeg skal ikke ta det opp igjen men poengtere at jeg ikke ønsker at det samme oppstår på nytt fordi man ikke får muligheter til å få frem et viktig poeng fordi moderatoren føler seg trakasert Da må man både unngå å slette innlegget fordi dere ikke er betydningen av det ( noe som har skjedd noen ganger ) og samtidig renske litt i det som ikke er bra her er det en grunn til at man føler seg sensurert fordi en moderator menr at en setning ikke skal være der hvorfor det skal være så vanskelig å ta det ene setningen bort ( som burde vær lett ) i stedet for å fjerne hele innlegget m som definitivt vil påvirke diskusjonen det forstår jeg ikke . Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 hvorfor det skal være så vanskelig å ta det ene setningen bort ( som burde vær lett ) i stedet for å fjerne hele innlegget m som definitivt vil påvirke diskusjonen det forstår jeg ikke . Dette her står forklart i innlegget du svarer på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Svært sjeldent moderatorer ødelegger konteksten i tråder siden vi også fjerner oppfølgingsdiskusjon som diskuterer innlegget som inneholder bruddet på retningslinjer med mindre de kan stå for seg selv i tråden.Hater virkelig når dere gjør dette. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 hvorfor det skal være så vanskelig å ta det ene setningen bort ( som burde vær lett ) i stedet for å fjerne hele innlegget m som definitivt vil påvirke diskusjonen det forstår jeg ikke . Dette her står forklart i innlegget du svarer på. i så fall er den forklaringen noe tynn. jeg kjøper ikke argumentene helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå