myhken Skrevet 6. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2015 Pleier stort sett å kjøpe nye telefoner hvert år via Tele2 sine sider. Siden jeg har Large abonnementet så lønner det seg ofte å kjøpe telefonen på delbetaling, for telefonprisen blir nesten alltid lavere enn å kjøpe telefonen i butikken. Nå har jeg et dilemma, egentlig har jeg lyst på HTC M9 for å ikke bryte en 5 år gammel tradisjon. Men jeg vil prøve noe nytt i år. Falt veldig for Huawei P8 64GB som for 4.500 kroner kan bli min. Så var jeg inne på Tele2, og der koster Samsung Galaxy S6 Edge 64 GB med Large pakken jeg allerede har, 3399 så koster det 2600 i bruddgebyr på telefonen jeg har i dag HTC M8. Da kommer telefonen på 6000 kroner. Det er 1500 mer enn P8 telefonen, men den koster jo rundt 9000 kroner i butikken. Og jeg er jo klar over at S6 Edge er en god del bedre enn Huawei P8. Skal jeg kaste 1.500 kroner mer på dette, og gå for Samsungen? Et par bakdeler med Samsungen er ikke dual sim og ikke støtte for SD kort. Ellers lite å utsette på den. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 gå for en moto x fra motorola =) billig bra og får updates fort. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 gå for en moto x fra motorola =) billig bra og får updates fort. Ja var jo akkurat det jeg spurte om 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 om du først skal bryte trenden kan du like godt gå for noe som ikke er gjennomsyret sense eller touch-wiss. og om du skal ha en oppdatert telefon er ikke sony noe serlig. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 om du først skal bryte trenden kan du like godt gå for noe som ikke er gjennomsyret sense eller touch-wiss. og om du skal ha en oppdatert telefon er ikke sony noe serlig. Spørsmålet i denne tråden var om du ville kjøpt Samsung S6 Edge kontra Huawei P8, når prisen bare blir 1500 kroner forskjell. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 jeg ville ikke kjøpt noen av dem. om jeg måtte velge mellom de hadde det vell blitt den med best custom rom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 Du betaler 3399 kr + delbetaling på 350 x 12 = 7599 kr for S6 edge 64GB Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg ville gått for en S6 Edge, syntes det er en penere telefon og med en bedre størrelse, men klart dette er personlige preferanser som det er vanskelig og argumentere for, begge to virker som fine telefoner. 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 11. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg hadde gått for S6 Edge. Bedre skjerm, bedre kamera med spesielt langt bedre opptakskvalitet, trådløs lading, bedre prossessor osv ☺ 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Tror jeg går for Huawei P8 nå først. Så ser jeg utover sommeren og høsten. Passer den meg ikke, blir det enten en M9 eller Egde. Endret 11. mai 2015 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå