Gå til innhold

Samsung S6 Edge vs Huawei P8 når prisen er 1500 kr forskjell? Enkelt valg?


Anbefalte innlegg

Pleier stort sett å kjøpe nye telefoner hvert år via Tele2 sine sider. Siden jeg har Large abonnementet så lønner det seg ofte å kjøpe telefonen på delbetaling, for telefonprisen blir nesten alltid lavere enn å kjøpe telefonen i butikken.

 

Nå har jeg et dilemma, egentlig har jeg lyst på HTC M9 for å ikke bryte en 5 år gammel tradisjon. Men jeg vil prøve noe nytt i år.

Falt veldig for Huawei P8 64GB som for 4.500 kroner kan bli min.

 

Så var jeg inne på Tele2, og der koster Samsung Galaxy S6 Edge 64 GB med Large pakken jeg allerede har, 3399 så koster det 2600 i bruddgebyr på telefonen jeg har i dag HTC M8.

Da kommer telefonen på 6000 kroner. Det er 1500 mer enn P8 telefonen, men den koster jo rundt 9000 kroner i butikken.

 

Og jeg er jo klar over at S6 Edge er en god del bedre enn Huawei P8.

 

Skal jeg kaste 1.500 kroner mer på dette, og gå for Samsungen?

Et par bakdeler med Samsungen er ikke dual sim og ikke støtte for SD kort. Ellers lite å utsette på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du først skal bryte trenden kan du like godt gå for noe som ikke er gjennomsyret sense eller touch-wiss. og om du skal ha en oppdatert telefon er ikke sony noe serlig. 

 

Spørsmålet i denne tråden var om du ville kjøpt Samsung S6 Edge kontra Huawei P8, når prisen bare blir 1500 kroner forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...