Leif Olsson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Med øye på fotografen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Time Out: Det kan du med god samvittighet gjøre, etter mange fine og severdige bidrag her på Bildekritikken. Regner jo med at du kommer like sterkt tilbake noe senere. Artig bilde du viser oss her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Time Out: Det kan du med god samvittighet gjøre, etter mange fine og severdige bidrag her på Bildekritikken. Regner jo med at du kommer like sterkt tilbake noe senere. Artig bilde du viser oss her. Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar for hyggelig kommentar igjen ;-) Føler meg lit sliten og trenger ny energi. Ha en fin torsdag :-) Mvh Leif :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Artig vinkling. Kråkebollemiddag ser det ut til å være. Du får lade batteriene og komme sterkere tilbake Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Artig vinkling. Kråkebollemiddag ser det ut til å være. Du får lade batteriene og komme sterkere tilbake Hei og takk Melvin for hyggelig kommentar Er mye spising av kråkeboller " all over ", og får passa seg godt med sykelen , har laget mange dekk men ikke i det siste år Kjøpte starkere dekk så .... M v h Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Time out!! Håper det blir flere bilder om litt fra din hånd. Dette er et flott bilde og slik det ser ut for meg koser disse krabatene seg riktig så godt. Fine farger og god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, Leif. Artig bilde av fiskemåker (?), - og den ene følger godt på hva fotografen holder på med ! Jeg håper at time-out'en blir av kort varighet, og dine flotte bilder og hyggelige kommentarer vil bli savnet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Hei Torbjørn og Albert Takk for hyggelige kommentarer og skal prøve og ta en kort time out En kæmpeflott kveld på Andøya med blå himmel, sol og nesten vindstille, temp ca 7 grader med andre ord, kæmpeflott fototlys M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg