HåkonN Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Enda en grunn til at Telenor suger. Telenor ADSL 384/128 linje koster 450,-/mnd og krever at mann har vanlig tlf.linje. NGT ADSL 640/384 linje koster 398,-/mnd og krever IKKE at mann har vanlig tlf.linje. Det vil si mye raskere linje (256/256-hastighetsøkning), til 600,- MINDRE i året...!!!! Nå skal det sies at mann binder seg i 2år med NGT og har kun 10mb hjemmesideplass (Telenor har 1års bindingstid og 50mb), MEN 2år går fort, og det er liten sannsynlighet at noe bedre tilbud kommer opp hvis mann ikke bor midt i Oslo og Bredbånsdfabrikken finner ut at de skal satse for fullt igjen. Jeg ringte til Telenor (Ja, jeg måtte vente 40min på svar kl 10.00 på dagen) fordi jeg skal flytte og har Telenor ADSL per i dag (dum som jeg var). Spurte om jeg kunne flytte over abbonentet til min nye adresse, ikke noe problem fikk jeg høre. Av en eller annen smart grunn spurte jeg rett før jeg la på om dette kom til å koste noe, ja 500kr. Greit nokk, MEN da binder jeg meg for 12 NYE måneder med pengeslukende Telenor... Når skal dette ta slutt? Fant ut at det kostet 1000,- og si opp, og ca 750,- for å binde meg til NexGenTel i steden. Noe dyrere, men totalsummen på 2år blir den samme, og da har jeg mye høyere hastighet. Oppfordrer herved alle som kan å boikotte Telenor.. Gleder meg stort til den dagen mobilen tar over hustelefoner og det blir et fritt marked på bredbånd. Da må nok Telenor si takk for seg, med så mange "fornøyde" kunder de har i dag. (lurer på hva det nye telenor-bygget på fornebu blir til da...? Badeland?) Kjempegodt gjort TELENOR!!!! Lenke til kommentar
STURM Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Dette er ikke noe svar, men bor noen av dere i vest-agder så sjekk denne siden http://www.bbmas.no. billig fiber!! nuff said Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 For dere som har funnet ut at Telenor er en pengeslukende penge bedrift, velkommen! Jo det er riktig og sammenligne tilbudene fra de to på dem måten med 2 års bindingstid. Og om man ikke hadde gjort det er prisen den samme, men bedre hastigheter og bedre kundeservice! Kommer aldri til å ha adsl fra Stjelehor. Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå