Gå til innhold

BETALT INNHOLD: Denne grafen vil ikke mobiloperatørene at du skal se

Anbefalte innlegg

skulle til å klage på prisen, så så så jeg på mitt eget, spørs om ikke jeg havner her ja. Liker disse type reklamene, faktisk :D Tenkte pokker da google fortalte om sin lignende løsning og tenkte vi ikke får den, men her er det gitt

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betaler 159 kr for 5 GB så...

Uten binding?

Ja, men det er ikke inkludert noen ringeminutter, sms eller mms, så man må kjøpe kontantkort av dem ved siden av.

Men jeg bruker sjeldent det.

Jeg fylte på 250 kr for 10 mnd siden og har enda ikke brukt det opp så.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å si opp mitt abonnement hos Tek Ekstra i protest mot denne nye praksisen. Det spiller ingen rolle hva de kaller det, dette er reklame. Det spiller heller ingen rolle at jeg kan endre mine innstillinger for å unngå å se slike artikler. Jeg har betalt for å slippe reklame og da skal jeg slippe reklame! Går tilbake til å bruke andre tjenester for å blokkere reklame frem til Tek.no endrer praksis.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å si opp mitt abonnement hos Tek Ekstra i protest mot denne nye praksisen. Det spiller ingen rolle hva de kaller det, dette er reklame. Det spiller heller ingen rolle at jeg kan endre mine innstillinger for å unngå å se slike artikler. Jeg har betalt for å slippe reklame og da skal jeg slippe reklame! Går tilbake til å bruke andre tjenester for å blokkere reklame frem til Tek.no endrer praksis.

Ingen tvinger deg til å lese de og er sånn én artikkel i måneden? Sliter med å se problemet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...