mrdalesen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) skulle til å klage på prisen, så så så jeg på mitt eget, spørs om ikke jeg havner her ja. Liker disse type reklamene, faktisk Tenkte pokker da google fortalte om sin lignende løsning og tenkte vi ikke får den, men her er det gitt Endret 7. mai 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
FB.363124153 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Dette liker jeg. Blir jo mye billigere en telenor sitt. ligger på 1700 for meg og dama. så med denne så hadde vel prisen blitt halvert. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Ikke noe å skryte av. Jeg ligger rundt 200Mb i mnd i dataforbruk, da hadde pepcall kostet 199,- mens jeg i dag betaler 65,- Med andre ord er pepcall 3 ganger så dyrt. Lenke til kommentar
jstende Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg betaler 159 kr for 5 GB så... Uten binding? Ja, men det er ikke inkludert noen ringeminutter, sms eller mms, så man må kjøpe kontantkort av dem ved siden av. Men jeg bruker sjeldent det. Jeg fylte på 250 kr for 10 mnd siden og har enda ikke brukt det opp så. Lenke til kommentar
nonofyourbusiness Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg har valgt å si opp mitt abonnement hos Tek Ekstra i protest mot denne nye praksisen. Det spiller ingen rolle hva de kaller det, dette er reklame. Det spiller heller ingen rolle at jeg kan endre mine innstillinger for å unngå å se slike artikler. Jeg har betalt for å slippe reklame og da skal jeg slippe reklame! Går tilbake til å bruke andre tjenester for å blokkere reklame frem til Tek.no endrer praksis. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg har valgt å si opp mitt abonnement hos Tek Ekstra i protest mot denne nye praksisen. Det spiller ingen rolle hva de kaller det, dette er reklame. Det spiller heller ingen rolle at jeg kan endre mine innstillinger for å unngå å se slike artikler. Jeg har betalt for å slippe reklame og da skal jeg slippe reklame! Går tilbake til å bruke andre tjenester for å blokkere reklame frem til Tek.no endrer praksis.Ingen tvinger deg til å lese de og er sånn én artikkel i måneden? Sliter med å se problemet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg