Gå til innhold

Trenger billig lader til Note 4.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger en så billig som mulig lader til telefonen Samsung Galaxy Note 4. Om den er original eller ikke spiller ingen rolle så lenge den funker de neste årene. Helst ikke fra Ebay da det haster litt, men ellers er jeg åpen for forslag.

Takk!

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvor mange Amp skal en Note 4 ha fra laderen? Se på den gamle dersom du har den. Eller du kan kjøpe en iPad-lader som gir inntil 2.1 A, det bør holde for det meste. Denne for eks: http://www.clasohlson.com/no/Apple-USB-nettadapter-for-iPad/38-5437. Koster litt mer enn de billigste, men jeg har enda ikke hatt trøbbel med en eneste Apple-lader jeg har hatt. Clas har også rimeligere, men vet ikke hvordan de er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Etter litt googling ser det ut til at originallader har 2.0 A, så du bør velge en som kan levere minst dette, Velger du en som er mindre, vil den lade sakte, og kunne bli veldig varm. Den det lenkes til over er merket med 2,3 A, så den burde være passende.

Lenke til kommentar

Den orginale fra Samsung har som sakt "quickcharge" som vi si at laderen leverer 9V istede for 5V.

Den kan selvsagt lade på en vanlig 5V lader, men det tar vesentlig lengere tid.

Annbefaler minst 1.8A, da min note 4 trekker ca 1.7A fra en vanlig lader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...