Gå til innhold

HTC M8 Dual Sim - "Spor 2 ingen tjeneste"

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter at jeg i går oppdaterte til 5.0.2 (kom ingen oppdatering før i går), har det dukket opp en enormt irriterende feil. Får opp en hvit trekant som indikerer at jeg ikke er tilkoblet noe nettverk på det ene SIM-kortet, men det fungerer likevel helt fint. Får både til å ta imot samtaler og ringe ut.

Screenshot_2015_05_06_20_53_21_1.jpg

Screenshot_2015_05_06_20_51_31_1.jpg

Hva i alle dager skal jeg gjøre for å få det bort? Har forsøkt reboot, har forsøkt å tilkoble på nytt. Den finner Telenor og jeg velger, men får likevel ikke bort feilmeldingen. Velger jeg "Velg automatisk" så kobler den seg opp til Telenor (Phonero) og jeg mottar signaler, men meldingen kommer ikke bort. Hver gang jeg rører telefonen, så kommer den meldingen der opp som en notification over mailer, avtaler og diverse. Merker at jeg vil pole hele telefonen i veggen når den er sånn. :(

(Beklager om bildene ble helt latterlig store)

Endret av Myxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slå av PIN-koden på SIM-kortet som har problemer og så restart telefonen, slå så PIN på igjen om det er ønskelig. 

Vet ikke om det vil ha noe og si for deg, men har hjulpet meg på lignende problemer tidligere når jeg ikke fikk tilgang til å velge nettverk/operatør. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...