Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Endestopp Kaigaten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg synes v3 var det mest spennende bildet. Her skjer det noe, mannen og personen som går inn i trikken bak. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Må bli 2 eller tre som er litt mer oversiktlig med mindre ting å holde styr på enn i den første. Tror det blir 3 uten den delvis døra i venstrekanten på V2. Men kutter du vekk den så blir også V2 fullt "spiselig" for meg også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Fine bilder. V1 viser jo travelheten på slike steder, og som jeg synes formidles godt her. Ellers V3 som også er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, Alec. En fin bildeserie, med et profesjonelt "snitt" som en Armani-dress ! Jeg liker geometrien i bildene, og synes at fotografisk ståsted gir en god komposisjon Travelheten i V1 harmonerer godt med tittel og følgetekst, og jeg foretrekker denne utgaven M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Takker for hyggelige , rosende og positive tilbakemeldinger - hsp , Roar , Ragnar og Albert. Skal få luk(k)et døren til venstre i v2 , takk for tipset Roar. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg