Gå til innhold

varm pc skrur seg av av varme.

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten vifte i kabinettet i tillegg til viftene som er på grafikkortet. Tror dere det hjelper nå når jeg har bestillt 2 92mm vifter og en 120mm ledvifte? Eller kan varmen ha noe å gjøre med den blanke boksen som er rett over den lille vita? For den var temmelig varm når jeg kjente på den. Uten å bruke pcen er den 50-60 grader og det er blitt verre etter jeg installerte og brukte speedfan.

Endret av monjanse7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det vil hjelpe mye med de nye viftene dine. 

Hva blir varmt og hvor varmt blir det? (bruk Realtemp GT feks)

Hvilken CPU? Hvilken Kjøler står på den?

Hvilken GPU?

Hvor lenge har den stått på samme kjølepasta, og styres CPU vifte og GPU vifte automatisk eller har du låst de via speedfan?

Lenke til kommentar

Tror ikke det vil hjelpe mye med de nye viftene dine. 

Hva blir varmt og hvor varmt blir det? (bruk Realtemp GT feks)

Hvilken CPU? Hvilken Kjøler står på den?

Hvilken GPU?

Hvor lenge har den stått på samme kjølepasta, og styres CPU vifte og GPU vifte automatisk eller har du låst de via speedfan?

Jeg har bare økt hastigheten med speedfan. Jeg aner ikke noe om hva vifta heter, jeg bare ser en hvit lita vifte. Pappa er pcproff, og han skal se på det og da kan jeg fortelle hva slaks vifte det er. Gpuen er geforce 760 og cpuen er amd 8120. Jeg vet ikke noe om hvilken kjøler som står på cpuen. Det blir 89 grader under bruk. Cpu blir varm og det blir hovedkortet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...