Armalite66 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, kona skal ha ny bærbar til office + wow, så tenker ikke høy prisklasse, men kan det være lurt å vente til windows 10, da dette OS'et ikke er langt unna? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 alle som har windows 7 eller 8 skal visst få windows 10 gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kommer jo helt an på hvor fort hun trenger den nye maskinen det. Jeg tipper vi vil få se de første win10 laptopene sent i august/tidlig september hvis win10 får en lansering i slutten av juli. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Ok, haster ikke nei. Jeg bare lurer for jeg har dårlig erfaring med oppgradering av OS på laptop pga. driver problemer (ASUS maskiner). Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Man oppgraderer ikke, man installerer fra scratch .. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Får Win 10 kommer har man to muligheter:- Installere fra scratch - Oppgradere fra Win 7 / 8 til Win 10Så ingen problemer å kjøpe en PC i dag, og få installert Win 10 senere.En fordel med å vente til i høst er jo nye Intel Skylake, og da kommer jo også de gamle modellene til å falle i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå