Joachim_F Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Den virtuelle verden fungerer omtrent som den virkelige.Kvinnelige spillfigurer får mer hjelp om de er pene Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg gjorde dette i guild wars, lagde min egen supersøt dame som løp rundt med ett sjarmerende navn, og dæven så mange slibrige privatmeldinger jeg fikk. Lenke til kommentar
Øyvind Kringstad Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette var ikke akkurat nyheter, desverre. En viktig ting å huske på når man er på nett er at alle man møter er mannfolk. Regelen er: Det fins ikke kvinnfolk på nettet. Du kan ikke tro noenting som helst før du får puppene i hendene, og ikke engang da skal du være for sikker! Å hekte noenting som helst sexuelt til en stabel med polygoner er det første tegn på hjernedød. I et MMORPG sitter gjerne en fjortis og later som han er et voksent kvinnfolk bare for å få mer hjelp, mens på andre siden sitter det en voksen mann og napper i løken til pene ord fra en guttunge, i god tro om at han skal (på en eller annen måte) få pels på knaggen. Drittunger vet ikke bedre, men voksne mannfolk burde vite nok til å klare å holde styr på seg selv. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Tja, det er jo denne sangen her da: Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Hehehe, sjekk ut dette: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=5724346 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Alle er tiltrukket av skjønnhet, sånn er det bare, og det er ingen grunn til å tro at det skulle fungere annerledes i den virtuelle verden. Å forvente likebehandling uavhengig av utseende er å gå i konflikt med virkeligheten og det er en oppskrift på å ende som bitter og desillusjonert. 2 Lenke til kommentar
Koven Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Opplevde det i wow, da jeg lagde meg en female gnome med rosa hår^^ Endret 9. mai 2015 av Koven Lenke til kommentar
Crext Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hvorfor skal damer alltid dømmes for det minste lille ting og så sensureres vekk fordi de ikke er "perfekte" etter sensurspørsmålstillers kriterier? I en tid hvor vi sliter med å få kvinnelige karakterer til å stå i hovedroller, og generelt bli representert, så bør en virkelig ikke starte med å "forby" enkelte typer jenter. Lenke til kommentar
Koven Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor skal damer alltid dømmes for det minste lille ting og så sensureres vekk fordi de ikke er "perfekte" etter sensurspørsmålstillers kriterier? I en tid hvor vi sliter med å få kvinnelige karakterer til å stå i hovedroller, og generelt bli representert, så bør en virkelig ikke starte med å "forby" enkelte typer jenter. Kan nevne at jeg fikk stå i fred med min mannlig gnom, da horde raide Goldshire^^ Alle de andre ble drept, men jeg ble fredet Husket at jeg gikk i mot dem med min lvl 5 eller noe sånt, og dem sparte meg gitt^^ Ikke bare kvinnelig karakterer som blir fredet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg