GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Dette var en fargerike kar, skarpt og flott bilde. Du var heldig så fikk oppleve å komme så nær. Geir R. Ja, Geir! Sånne opplevelser er utrolig verdifulle for meg! Må jo innrømme at det ble endel venting, da... Men det var det verdt!! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Nydelig bilde, der skarpheten i fjærdrakten kommer så veldig fint fram. Fint komponert også! Fredrik Takker for hyggelig kommentar fra en mesterfotograf ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 OMG! Om Albert er fuglekongen, så er du herved utnevnt til Fugledronningen! Et allmektig bra fuglebilde. Flott skarphet og knall farger. Bøyer meg i støvet GroKo:-) Nå, nå! Det skal litt mere til for å bli royal. Børst av deg støvet, du! ;-) Men enig i at dette ble bra - og kunne blitt ennå bedre hvis ikke jeg var så livredd for å skremme vekk skjønningen jeg hadde ventet på så lenge, ved å prøve å justere dybdeskarpheten ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Veldig bra dette Takk for det! Gøy med noen blink innimellom ;-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Flott dompap, bullfinch, Gro M v h Leif Takk, Leif! Ser av bildene dine at du har en viss interesse for fugler du også ;-) Hei Gro Ja, jeg er veldig intressert av fugler, og er artig at fange dem på bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg