GroKoDilla Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 "Takk for maten!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, Gro. Jeg tror dette må være det fineste bildet av en dompaphann jeg noen gang har sett ! I området der jeg bor, har det ikke vært dompaper å se i hele vinter, og ved tidligere besøk har de sjelden kommet nærmere enn 5-7 meter ! M v h Albert. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, Gro. Jeg tror dette må være det fineste bildet av en dompaphann jeg noen gang har sett ! I området der jeg bor, har det ikke vært dompaper å se i hele vinter, og ved tidligere besøk har de sjelden kommet nærmere enn 5-7 meter ! M v h Albert. Nå begynte jeg nesten å grine... Det betydde utrolig mye med en sånn tilbakemelding fra deg som tar så masse flotte fuglebilder... Tusen takk!! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Nydelig bilde!!! Mvh Bekir. Takk!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Perfekt eksponert, og skarphet til "tusen". Setter tydeligvis pris på solsikkefrø og menneskelig nærhet! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, det var sikkert en fin opplevelse å ha denne som frokostgjest. Et flott bilde med fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Så nydelig !! mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Flott dompap, bullfinch, Gro M v h Leif Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette var en fargerike kar, skarpt og flott bilde. Du var heldig så fikk oppleve å komme så nær. Geir R. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Nydelig bilde, der skarpheten i fjærdrakten kommer så veldig fint fram. Fint komponert også! Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 OMG! Om Albert er fuglekongen, så er du herved utnevnt til Fugledronningen! Et allmektig bra fuglebilde. Flott skarphet og knall farger. Bøyer meg i støvet GroKo:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Dårlig med dompap på foringa mi også. Men henger meg gjerne med på skrytet hans Albert når det gjelder bildet. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Nært og fint av denne tykke gode karen! Fargene som gjentar seg i bildet er flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Perfekt eksponert, og skarphet til "tusen". Setter tydeligvis pris på solsikkefrø og menneskelig nærhet! Vennlig hilsen Ragnar Takk, Ragnar! Han koste seg veldig, ihvertfall ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Nært og fint av denne tykke gode karen! Fargene som gjentar seg i bildet er flott! Hilsen Tove Nært og fint av denne tykke gode karen! Fargene som gjentar seg i bildet er flott! Hilsen Tove Takk for fin tilbakemelding, Tove! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Dårlig med dompap på foringa mi også. Men henger meg gjerne med på skrytet hans Albert når det gjelder bildet. Roar Takk for det, Roar! Grunnen til at det ligger strødd utover sånn, er at fuglene på materen søler noe så grenseløst! Lurer på om de er hyret til å "dekke bord" på terrassen! ...Men når en får sånne skjønninger på besøk i rotet, så blir det jo ikke så ille allikevel ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Ja, det var sikkert en fin opplevelse å ha denne som frokostgjest. Et flott bilde med fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Takk for tilbakemelding, Torbjørn! Ser av bildene dine at du er glad i naturen du også ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Så nydelig !! mvh Torhild Ja, Torhild, de er spesielle ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Flott dompap, bullfinch, Gro M v h Leif Takk, Leif! Ser av bildene dine at du har en viss interesse for fugler du også ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg