Gå til innhold

Har ikke fått sms ved motatt pakke(mypack)

Tmz

Anbefalte innlegg

Ventet en bestilling idag, og ifølge pakkesporingen så annkom pakken mottakerstedet klokken 13 idag. Står også at sms er sendt ut til mottaker, og jeg har ikke fått noen sms. Prøvde å dra innom, men måtte ha et referansenummer. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 2 lange nummeret når jeg går inn på sporing, men om det er referansenummer eller noe annet vet jeg ikke. Har aldri brukt mypack før. Spurte om det gikk greit med ID, men han måtte ha ref nummer i butikken.

Lenke til kommentar

Er 2 lange nummeret når jeg går inn på sporing, men om det er referansenummer eller noe annet vet jeg ikke. Har aldri brukt mypack før. Spurte om det gikk greit med ID, men han måtte ha ref nummer i butikken.

Da er han bare vanskelig.

Lenke til kommentar

Virker som telefonnummeret mitt ikke er knyttet opp imot pakken engang, kan søke på mobilnummer på siden og det ga null resultat. Samtidig så står det jo at melding er sendt som sagt så har vel skjedd en glipp. På siden står det melding til mottaker sendt på sms også et nummer 20 siffer. Er det referansenummeret?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker, men hvis det ikke er langt til butikken, så kan det være verdt å finne det frem på mobilen din, også vise han det.

Det kan jo hende at han må ha dette nummeret for å lettere finne pakken, så hvis du vet hvor stor den er, så kanskje det blir enklere for han å finne den hvis ingen av nummerene funker.  =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...