norwaygirl Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, jeg trenger hjelp med noe. Jeg var i utlandet og der klarte jeg og brekke nesen min, og pågrunn av store smerter fikk jeg den operert der, og jeg har livsforsikring og reiseforsikring, og den operasjon kostet ca 30 000 kroner, og det er penger vennene mine betalte for meg, og jeg vil uansett betale dem de pengene tilbake og lurte på om hvor jeg kan få dekt det fra? jeg har papir fra den klinikken om at den ble brukket og fikset, hjelp plis Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kontakt forsikringsselskapet ditt? Og var det i Eu/EØS? Lenke til kommentar
norwaygirl Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Kontakt forsikringsselskapet ditt? Og var det i Eu/EØS? det skjedde i Russland Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Igjen: Forsikringsselskapet ditt! Noe du egentlig burde gjort ASAP, da hadde ikke vennene dine trengt å betale for deg! Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Man trenger vel ikke annen reiseforsikring om det er utenfor eu/eøs. Forskjellen er vel at i eu/eøs så har man e111 så er ikke avhengig av reiseforsikringen for å få behandling. Hadde du reiseforsikring og har papirer på operasjon og evt nødvendige kvitteringer så skal du ikke bekymre deg frøken. Dette får du dekket Lenke til kommentar
norwaygirl Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2015 Man trenger vel ikke annen reiseforsikring om det er utenfor eu/eøs. Forskjellen er vel at i eu/eøs så har man e111 så er ikke avhengig av reiseforsikringen for å få behandling. Hadde du reiseforsikring og har papirer på operasjon og evt nødvendige kvitteringer så skal du ikke bekymre deg frøken. Dette får du dekket Takk for svar!! nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå