Gå til innhold

Den gamle prammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Der var du på plass igjen:-)

Et flott stemningsbilde fra Otra´s bredd. Knallgode farger, og særlig tidspunktet på dagen tatt i betrakting. Ser også at du har fått med fargen på sivet/gresset. Flott komp og god dybdefølelse i bildet. Prammen kunne fint ha vært hovedmotivet, men aner at det er lyset og himmelen som er det......mulig jeg tar feil:-)

PS Har kommet i K-3 klubben jeg også. Knallpris på JP før jul...måtte bare:-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Et flott stemningsbilde fra Otra´s bredd. Knallgode farger, og særlig tidspunktet på dagen tatt i betrakting. Ser også at du har fått med fargen på sivet/gresset. Flott komp og god dybdefølelse i bildet. Prammen kunne fint ha vært hovedmotivet, men aner at det er lyset og himmelen som er det......mulig jeg tar feil:-)

EDIT: Skrevet uten og fått med meg tittelen....så bare på bildet:-)

Lenke til kommentar

Hei !!

Takk for tilbakemelding , ja jeg har forsvunnet litt i facebook verden - jeg har en gruppe som heter "Norske fotoentusiaster" , jeg trenger noen flere Pentaxianere dit he he så velkommen :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei !!

Takk for tilbakemelding , ja jeg har forsvunnet litt i facebook verden - jeg har en gruppe som heter "Norske fotoentusiaster" , jeg trenger noen flere Pentaxianere dit he he så velkommen :)

Takker for innbydelsen, men er nok ikke på "fjøsboka"...har fått henvendelse fra Pentaxianerne også:-) Hyggelig og bli spurt. Uansett hyggelig at du stikker innom her også.

PS Tråkka med begge beina i Otra med kommentaren min.... Var så fokusert på selve bildet at tittelen forsvant ut i elva:-)

Lenke til kommentar

Prammen i forgrunnen gjør att bildet skiller seg ut fra alle de andre bildene av solnedganger( som jeg må innrømme jeg også er ivrig på å ta)

Prammen blir kanskje litt mørk da øynene mine blir dratt mot de sterke fargene på himmelen, men bortsett fra det er det flott bilde!

Lenke til kommentar

Stemningsfullt kveldsbilde, meget godt utsnitt.

Pentax speilrefleks var min favoritt i de gamle analoge dager, og på 60 tallet ble den av mange regnet som "Rolls Royce" innen speilrefleksverden, foran Nikon Og Canon. (Ser bort fra Hasselblad og Leica i denne sammenheng) Fortsatt blant de beste kameraer som produseres i dag også.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...