Gå til innhold

Frukttreblomstringen er i full gang ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rolige og harmoniske farger i hele bildet, tele synes jeg ofte passer glimrende i slike sammenhenger hvor ønsket eksponering og bokeh en enklere få til. (Min personlige oppfatning)

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding, og, - jeg deler helt din oppfatning om bruk av teleobjektiv når det gjelder motiv av denne type ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Vakkert blomsterbilde , fin komposisjon , fin fargepalett og fine detaljer.

Kommer det kirsebær på treet ?

Naboen har et lignende tre og jeg kan ikke huske at det har båret frukt (bær) .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde med den duse fine bakgrunnen som fremhever blomsten perfekt. Skulle du toppet dette måtte det være at det var en svevende kolibri under blomsten. Men tenker at det blir vel litt vanskelig selv for deg. ;):)

Geir R.

Lenke til kommentar

Vakkert blomsterbilde , fin komposisjon , fin fargepalett og fine detaljer.

Kommer det kirsebær på treet ?

Naboen har et lignende tre og jeg kan ikke huske at det har båret frukt (bær) .

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Nei, jeg tror ikke denne type trær bærer frukt her i landet, - de er mest til pynt, og svært fine i blomstringsperioden.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Flott bilde med den duse fine bakgrunnen som fremhever blomsten perfekt. Skulle du toppet dette måtte det være at det var en svevende kolibri under blomsten. Men tenker at det blir vel litt vanskelig selv for deg. ;):)

Geir R.

Hei, Geir R.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Kolibrier er dessverre ikke mulig nå, men med klimaendringene har flere eksotiske fuglearter funnet veien hit, - så om noen år kan det hende at kolibrier finner veien til fòrplassen (?) ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...