Gå til innhold

Drivrer til GeForce2 GTS

Fribbern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oxo et asus gf2 gts kort med 64mb ddr. Lasta ned nyeste detonator drivern (ver 23.11), men da jeg skulle installere den i winxp fikk jeg beskjed om at den ikke var "digitally designed" eller noe sånt...installerte den til tross for at det stod at jeg ikke burde gjøre det. Og skjermkortet funker jo som bare det...

Slik jeg har forstått det så får man denne beskjeden under installasjon hvis drivern ikke er "sertifisert" av winxp, såkalt WHQL certification. Men det står jo på hjemmesiden til nvidia hvor jeg lasta ned drivern at den ER WHQL serfifisert... Er jeg helt på jordet eller...

Lenke til kommentar

Quote:

budfox skrev (2002-02-22 21:55):

Har oxo et asus gf2 gts kort med 64mb ddr. Lasta ned nyeste detonator drivern (ver 23.11), men da jeg skulle installere den i winxp fikk jeg beskjed om at den ikke var "digitally designed" eller noe sånt...installerte den til tross for at det stod at jeg ikke burde gjøre det. Og skjermkortet funker jo som bare det...

Slik jeg har forstått det så får man denne beskjeden under installasjon hvis drivern ikke er "sertifisert" av winxp, såkalt WHQL certification. Men det står jo på hjemmesiden til nvidia hvor jeg lasta ned drivern at den ER WHQL serfifisert... Er jeg helt på jordet eller...

Jeg fikk samme "feilmeldingen" for ei stund tilbake.

Jeg trur det er en liten bugg i windows Xp, og jeg mener at det ikke skal ha noe spesiellt å si om driverene ikke er digitally designed. I allefall så hadde ikke jeg noe problemer med det.

Lenke til kommentar

Jeg har et Creative Geforce 2MX 32mb DDR kort (dritt kort, og jeg vet det, så ikke gidd å kommenter det).

Jeg kjører de nyeste nVIDIA-driverne: 27.32, noen betadrivere. Funker helt strøkent likevel (med win98).

En venn av meg har et asus geforce2 pro kort og kjører samme driverne, fungerer strøkent der også (med winXP)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...