Gå til innhold

Ulv i fåreklær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Geir R.

Tittelen på bildet gjorde meg nysgjerrig, men det tok litt tid før jeg så "ulven", - fargen på pelsen gjør at hunden er svært godt kamuflert i saueflokken ! :)

Begge bildene har en trivelig og god stemning, - kanskje mest fordi hunden ser ualminnelig "vennlig" og godmodig

ut (?) ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Geir R.

Tittelen på bildet gjorde meg nysgjerrig, men det tok litt tid før jeg så "ulven", - fargen på pelsen gjør at hunden er svært godt kamuflert i saueflokken ! :)

Begge bildene har en trivelig og god stemning, - kanskje mest fordi hunden ser ualminnelig "vennlig" og godmodig

ut (?) ! :)

M v h Albert.

Takk skal du ha. Ja så godmodig som den ser ut så godmodig var den også. Den var også den beste caddyene på golfbanen, mistet ikke en eneste ball på golfbanen når den var med, eg slo golfballene langt utfor banen mange ganger, men den snuste de opp som ingen ting og kom tilbake til meg med den. :)

Lenke til kommentar

Flott formidlet dette Geir. Det er ikke rart at sauene kom i mot dere da du hadde denne hunden med på tur, den likner jo en sau med den ullete pelsen som vises på dette bildet.

Mvh Torbjørn

Takk skal du ha. Ja ikke sant! :)

Lenke til kommentar

Ser ut som om hunden tror den er en sau, men i V2 ser et av de sorte får noe betenkt ut ! Fint lys og god skarphet.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk skal du ha. Ja den sorte sauen truet med å stange litt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...