skolebarnet Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Som et ledd i arbeidet med min bacheloroppgave i Strategisk Merkevarebygging ved Handelshøyskolen BI gjennomfører jeg for tiden en kort spørreundersøkelse. Jeg forsøker å kartlegge kundetilfredsheten i bankbransjen for personkunder. Det trengs en del svar, og jeg hadde derfor satt stor pris på om du tar deg tid til dette Undersøkelsen tar 2-3 minutter og er selvfølgelig 100% anonym! På forhånd takk for hjelpen til de som svarer Link: https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_8kt7q0eLHaGyJ0h Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ser ikke vitsen med å svare om DNB når jeg ikke har hatt DNB Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ser ikke vitsen med å svare om DNB når jeg ikke har hatt DNB +1 Burde ikke blitt sendt til den siden, når du aldri har hatt DNB. Eventuelt burde det vært en "vet ikke" rubrikk der. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Merkelig å måtte svare på påstander om en bank jeg aldri har vært borti. Blir mye personlige følelser og synsing. Tipper det vil kødde opp svarene noe... Lenke til kommentar
skolebarnet Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Hei, og takk for deres svar! Grunnen til at dere blir bedt om å svare på ulike påstander om en bank dere ikke bruker er fordi vi ønsker å kartlegge hvilke assosiasjoner folk har til DNB. Vi regner med at de fleste har hørt om DNB og derfor har dannet seg et bilde av banken, og det er det vi er interessert i :-) Håper det forklarte litt av tanken vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå