mobilen.no Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Forbrukerombudet med krass kritikk av Xito for abonnementslureri.Xito får så hatten passer Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette kan jeg bekrefte. Jeg tok dermed kontakt med Xito på Facebook og fikk beskjed om at jeg måtte bytte selv. Litt uklart egentlig, men ikke noe verre enn jeg har opplevd et par andre steder. Når det er sagt, så ville nok Xito tjene mer god karma på å gjøre dette litt tydeligere. Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kan bekrefte. Ble uansett for tungvidt å forhåndsbetale skiten og at det ikke er mulig å sette en øvrig grense på data bruk at jeg hoppet over til en litt mer seriøs levrandør. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 freddjoh: Jeg synes du underdriver problemet når du kaller det uklart og et spørsmål om karma. Å få et annet abb enn det man har bestilt er et såkalt negativt salg. Det er ulovlig og lovbrudd bør følges opp med bøter eller andre typer straff. Negativt salg er et betydelig problem blant useriøse og bør tas med rota så raskt som mulig. Slikt skal bare ikke forekomme. Problemet er altså lovbruddet og ikke uklarhet eller karma. Årsaken til at loven forbyr negativt salg er selvsagt at det er bryter kjøpsavtalen og er urimelig for forbrukeren. ikke noe verre enn jeg har opplevd et par andre steder. Hvilke steder? Hvordan ble du behandlet der? 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) At noen kan "akseptere" dette på noen som helst måte er for meg helt uforståelig. Endret 6. mai 2015 av Mala 7 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hva skjer da videre med pengene de har svindlet til seg? Har de bare fått en sint mail fra forbrukerombudet, men får beholde pengene? 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Useriøst. Det er ikke noe vits i å diskutere engang, dette er uærlig oppførsel, og man bør styre unna uansett prisnivå. 1 Lenke til kommentar
roar1981 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg hadde tidligere et kontantkort og endret selv til Medium-abonnementet. Jeg har også sett at det er riktig sum penger som er trukket for det abonnementet jeg har bestilt. Det står derimot feil i oppsummeringsfeltet inne på "Min side". Det ser ut, for min del, at jeg får og betaler for det jeg har bestilt men at systemet ikke har oppdatert riktig navn i oppsummeringen... Så opplevelsen min er at jeg får det jeg har bestilt og betaler for, men at systemet til Xito kanskje ikke viser korrekt informasjon. Vedlagt ligger link til et skjermbilde for å vise det jeg beskriver: http://i.imgur.com/yJZlCGX.png Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Alltid tilfredsstillende å hører om når Forbrukerombudet er ute og rasler med sablene. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er det virkelig sånn enda? Må vel være 2-3 år siden jeg havnet i samme drittet der. Lenke til kommentar
rhu Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg ser at Mühlbradt siteres på følgende: "Som Xito-kunde kan du aldri tape mer enn beløpet du har på ringesaldo". Håper Mühlbradt kan snakke med sine egne kundebehandlere da Xito krever at mitt barnebarn dekker en negativ saldo på over 2000kr på sitt abonnement. Det tok Xito nesten tre døgn å sperre for ustyrlig databruk på abonnementet og i mellomtiden vokste den negative saldo! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg