WebKnight Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvorfor opplever jeg en del lagg med dette utstyret ? Pingen er ikke problemet, den ligger som regel på under 40, på de serverne jeg er på. Er det skjermkortet mitt, minnet eller noe annet som er problemet ? Har noen forresten peil på hvilke drivere som fungerer best med denne typen Geforce kort ? Har følgende : MSI KT3 Ultra-ARU Hovedkort 256 MB PC2100 DDR Minne Asus GF3 TI 200 Skjermkort 80 GB WD Harddisk (7200 rpm) Har de nyeste 4 in 1 driverne og detonator. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Prosessorspesfikasjoner hadde også vært greit å få med i en slik sammeneheng. Likevel vil jeg tro at din PC skulle klare å kjøre Counter-Strike ganske så glatt, selv med en 800 MHz prosessor. Prøv å slette de nye nVidia driverne og legg inn eldre driverversjoner (30.82, 45.23 etc). De nyeste driverne, 52.xx, har rykte på seg til å være heller dårlige og lite kompatible med diverse spill. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Har en AMD 2200+ Sorry forglemmelsen! Og joda, la inn de gamle driverne 30.82 og da gikk alt så meget mye bedre! Så tusen takk for meget bra tips Er det noen av de nyere driverne som skal være bedre ? Finnes det noen oversikt over hvor bra disse forskjellige detonator driverne yter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå