Koma Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg ble i dag oppringt av en nabo som ønsker å selge meg et abonnement på PGONE www.pgone.com. Hun tilbyr meg 23% billigere ringetid enn Telenor. Hun snakket videre om hvorfor det var så billig og nevnte at de leier nettet hos Telenor og har ikke reklameutgifter, noe som gjør at de kan skru ned prisene. Det er heller ingen bindingstid osv.... Jeg kunne gjerne ha tenkt med litt tilbakemelding fra noen er tilknytta dette selskapet. Jeg må si jeg er litt skeptisk da jeg ikke hørte om dette før nå. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 les på www.telepris.no og finn den billigste leverandøren som passer ditt forbruk søk litt rundt på PgONE så finner du sikkert ut det du trenger å vite... Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 PGONE er et helt ok produkt men det er ikke billig!! Prøv heller Combitel Inverse eller Combitel Pluss Anno. Vinnere fra pristesten på nettstedet "Din Side" igår: http://www.dinside.no/php/art.php?id=95393 www.combitel.no : Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har hatt PGOne et år eller noe sånt nå. De er ikke de billigste, men adskillig billigere enn Telenor. Det beste for meg er jo at jeg kjenner mange andre som har dem også, og vi ringer gratis til hverandre kvelder og helger. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hei, bdd. Du sier du har hatt pgone i 1 år ellernoe sånn,så lurte jeg på om du kan svare meg på noe angående det. Er det gratis for Pgone-brukere å ringe om kveldene og helgene? (synes eg hørte det ein plass) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det er slik at PGOne-brukere kan ringe HVERANDRE gratis kvelder og helger. Lenke til kommentar
Stigen2003 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tenkte bare jeg skulle avklare hva PGOne er og står for, siden dere lurer på det! PGOne er faktisk det raskest voksende telefoniselskapet i Norden for tiden. Med 200.000 fasttelefon kunder i Norge og Sverige siden Januar, samt 50000 mobilkunder siden August i år, har PGOne hatt en enorm vekst!! Prismessig er PGOne blant de billigste aktørene på markedet. Eksempel på ett av abb er: 29,- mnd *grin* Sms: 0.59 Til alle nett: 1.89 til alle som har PGOne mobil abb: 0.69 Det er ingen andre teleselskaper som tilbyr så gode interne priser med så lav mnd. avgift! Så om hele venneflokken eller familien går for et slikt abb. Skal jeg garantere at telefonregningen blir lavere På fasttelefon kan du ringe gratis hele helgen og etter klokka 6 på hverdager! Til de som har fasttlf abb fra PGOne! Du får også internpris på 89øre fra fast til mobil med PGOne..! Om det er noe annet dere lurer på så reply på innlegget! Mvh Stig Distrubutør i PGOne Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Er ganske fornøyd med sense abonnemente mitt.... Men det er vell bare meg Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Er ganske fornøyd med sense abonnemente mitt....Men det er vell bare meg Har Sense fasttelefon også? Hvordan er prisene der? Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har du bredbånd kan du vente til 1. januar så får du GRATIS *grin* telefoni til fasttelefoner! Sjekk ut: http://www.telio.no Har allerede meldt meg på, og dette ser bra ut!! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 for det første så er PGone et MLM-firma. Naboen din vil tjene masse penger på deg, men det er no så. jeg var på møte med de på forrige onsdag, skal kanskje begynne å selge jeg og. MEN! De er visst 25% billigere en telenor og du kan ringe gratis på kvelder med andre som bruker PGone. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå