Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette er vel farger som ligger mest for kvinner og ikke for oss menn. Men vi har ikke vondt av å betrakte det vi heller, særlig ikke når det gjengis så bra som her. Etter min ringe oppfatning en meget god komposisjon og med kunstnerisk tilnærming i sin form. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Mange takk for din kommentar Ragnar. Ja tenkte vel at dette var et bilde som tiltaler kvinner først og fremst. Men som du sier menn har ikke vondt av farger de heller.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Herlig makro , flotte farger - det kler tittelen. Kreativt. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Skikkelig flott Tove, nydelige farger og stilig kompet..liker blendervalget Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, koklimonke er viktig selv om kvinnene fra naturens side allerede er skapt vakre. Ikke alltid brukerne tenker på følgende heller. Se bare åssen hu har blitt seende ut hu franske sex symbolet Birgitte med Bar dott. Jeg er jo faktisk gammal nok til å huske hu støvsugde på film med ræva bar som ikke var så vanlig enda den gang. Men kvinnene lærer aldri og vi menn går på limpinnen hver gang - til og med gang på gang. Lærer ikke vi heller. Roar 2 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hjertelig takk for hyggelige tilbakemeldinger Alec, Oddmund og Roar!! Morsomt å se at det "bare" er menn som kommenterte dette bildet. Er jo mest et kvinnelig motiv..men det er gøy for meg å se at alle kan betrakte motivene helt nøytralt og at det er bare det fotografiske som styrer.. MVH Tove 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Igjen kreativt og stilig:-) Selv det mest unyttige kan være gode motiv, noe som dette er et glimrende eksempel på..... Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Smakfullt og kreativt Tove, også sett fra en kvinnes ståsted, ellers er vel det meste sagt ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, koklimonke er viktig selv om kvinnene fra naturens side allerede er skapt vakre. Ikke alltid brukerne tenker på følgende heller. Se bare åssen hu har blitt seende ut hu franske sex symbolet Birgitte med Bar dott. Jeg er jo faktisk gammal nok til å huske hu støvsugde på film med ræva bar som ikke var så vanlig enda den gang. Men kvinnene lærer aldri og vi menn går på limpinnen hver gang - til og med gang på gang. Lærer ikke vi heller. Roar Hehe! Tenker du gleder deg til hver gang kona tar frem støvsuger'n. Ja for i dag er det jo helt vanlig å støvsuge med stumpen bar... fnis.. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, TCL Photography. Kombinasjonen av blurryness, mirror effect og fargepalett gjør dette bildet helt uimotståelig, - svært elegant og profesjonelt ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Beklager, men eg har dessverre ikke den egenskapen å kunne uttale meg skriftlig så godt som mine med skribenter, men syns bilde ditt og ideen her og ikke minst fargene her er aldeles fortreffelige. Geir R. 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 I bildekritikken skal vi være flinke til å se "forbi" motivet og kommentere det fototekniske uavhengig av om vi liker motivet eller ikke. Så selv om dette er et utvilsomt veldig feminint motiv er bildet så godt laget at det bør appellere til fotografer av begge kjønn 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Hjertelig takk til dere alle sammen for de hyggelige tilbakemeldingene satt stor pris på det:)! Mvh Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg