FuglFøniks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Trenger noen anbefalinger/erfaringer ang. valg av Lian Li kab. Vet ikke helt om jeg skal ta det PC75BUSB kabinettet jeg tenkte på før, kanskje det heller blir midi-tower. Og da er spm, hvilket Lian Li midi-tower bør jeg velge? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg får tårer i øynene når jeg ser pc75 kabinettet. Noe så vakker!! Har du råd, så kjør på! Ellers har jeg sansen for lepont sine kabinetter. Kjøpte meg et slikt selv og er kjempefornøyd. Står overhodet ikke tilbake for LianLi hva angår byggekvalitet og løsninger. Begge er likeverdige kandidater. OBS, lepont er på tilbud også nå. DrErling Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har Lian Li PC61USB. Dette kabinettet er smooooth. Viftekontroll. Skuff for hovedkort. 4 stk kabinettvifter. Filter foran. Jeg liker også spesielt HD-rammen, som tar opptil 5 stk HD'er. Har kjent på tempen på mine 2 WD'er og de er kalde, selv med viftene i front på lav hastighet. Lenke til kommentar
krille Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har PC75BUSB selv, og må innrømme at det nesten ikke går en dag uten at jeg lovpriser meg selv for at jeg var så lur å kjøpe det Det er godt og romslig, kjølingen er svært god. Skuffesystemet til harddisker er meget bra, og og og og ... Dersom du vil ha ett råd anbefaler jeg deg virkelig å gå for full tower utgaven, det har alt en kan trenge. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Lian LI Pc7* er akkurat som en drøm kommet i oppfyllelse ja. Hvertfall nesten men det er kommet ganske mange Midi tower fra lian li nå og som er støydempet (mindre luftstrøm) som er skikkelig stilige. HVem som helst lian li så lenge du ikke kjøper de fryktelige heslige aquarium vinduene. noe av det mest harry som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå