TheKims Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Heisann. Kjøpte meg en Lenovo M30-70 13,3" for ikke så lenge siden å satte inn en SSD i den. UEFIen vises som et ekstra OS når jeg har startet maskinen på nytt som betyr lengere loading tid før jeg er i Windows. Har googlet å søkt på Youtube etter en mulig løsning på hvordan man kan fikse dette men uten hell. Noen som har peiling på hvordan jeg får disablet UEFI? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har du gjort 2 forsøk på å installere WIndows på denne SSD-disken uten å slette den skjulte partisjonen i mellom forsøkene? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Den ene partisjonen inneholder recovery, så visst jeg prøver å gå innpå den så kommer jeg meg ikke inn på Windows. Jeg skulle bare hatt den bort fra når jeg restarter maskinen. Er jo ikke noe stort problem at det er som det er nå, men 5 sekunder spart hadde jeg ikke hatt noe i mot. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hmmm..., høres ikke riktig ut. Har du testet om dette også skjer med dem gamle harddisken som du speilet settingene fra? Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Start på laptop med nedsenket reset knapp på siden og trykk F1 for å få frem boot meny etc. Det er en UEFI opsjon det et sted, var innom det samme selv (men innstalerte linux på SSD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå