AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har hatt hodepine, irritasjoner med øyne mine og har hatt vondt i magen og kvalmhet i over en uke nå. Jeg aner ikke hva det er for noe, og det begynner å gå utover skolen nå. Kan det være noe som går for tiden, bakterieinfeksjon elr virus? Jeg kjenner virkelig ikke at jeg gidder å ha det slikt nå mer... Anonymous poster hash: 0ee34...497 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har hatt hodepine, irritasjoner med øyne mine og har hatt vondt i magen og kvalmhet i over en uke nå. Jeg aner ikke hva det er for noe, og det begynner å gå utover skolen nå. Kan det være noe som går for tiden, bakterieinfeksjon elr virus? Jeg kjenner virkelig ikke at jeg gidder å ha det slikt nå mer... Anonymous poster hash: 0ee34...497 Hva med å ta en tur til legen og få tatt noen prøver? Om du har fått ett virus eller noe slikt er det ikke mye "vi" kan hjelpe deg med. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kan være mye rart , viktig dog å komme seg til legen. Hvis du ikke har feber og kvalmheten er verre om morgenen og ved fysisk aktivitet samt hodepinen øker ved fysisk aktivitet er dette en hastesak som legen bør ta en titt på snarest da det kan være tegn på trykk på hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå