Gå til innhold

Hatt 1 3

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannelig min hatt sier jeg. Her kommer den ene hodepynten etter den andre. Kanskje dette er The Boss Of The Plains. Cowboyhatten er et praktisk hodeplagg, og ble laget først på 1800-tallet.Den ble perfekt formet, for å beskytte mot vær og vind i ville vesten. Nå til dags er den vel mest praktisk til å pynte seg med. Artig bilde. Savnet bare den rutete skjorta.

Country? Alle liker country. - innerst inne ....

Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei, Pentaxen.

Et stilig og fototeknisk meget godt bilde ! :)

En skikkelig "kåbboy"-hatt skal vel helst ha en merkelapp inni der det er påtrykt / brodert "Stetson", eller "gjelder" ikke det lenger ?

Country ligger så absolutt i min "verden av musikk", også, - fra The Carter Family via Hank Williams Sr. til

Brad Paisley ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert cowboyhattportrett selv om eieren er anonym.

Flott detalj med båndet rundt hatten.jeg er mer i blues/jazz/rock retningen og av hodeplagg foretrekker jeg sixpencen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Pentaxen, nydelig komp i dette bildet hvor den sorte bakgrunnen faktisk blir viktig for synsinntrykket. Selv liker jeg flere musikksjangere og country er en av disse. I disse dager inne på YouTube og lytter til Merle Haggard, en aldrende countrystjerne som hadde sin storhetstid på 60-70- og 80 tallet.

Men tilbake til bildet, du kan være stolt av cowboyhatt-bildet ditt.

Lenke til kommentar

Nydelig bilde!

Plassering av motiv og effekten med helt mørk bakgrunn fungerer veldig fint her.

Det ser for meg ut som at mannen ser reflekterende ut mot det svarte. Slike bilder er det ikke uvanlig at ender opp som skrivebordsbakgrunn for meg :-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for flotte kommentarer:-) Vet i hvertfall at jeg ikke er alene om musikksmaken, og det er jo "very nice". Har sansen for de enkle jordnære teksten og har Randy Travis som favoritt. Verdt å høre innom den karen:-)

"Stalket" denne cowboyen en liten stund før jeg fikk han på riktig plass. Kanskje ikke pent gjort, men er en gatefotograf, så er en gatefotograf......hva gjør en ikke for et godt motiv:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...