luistheghost Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Solstreif (2). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Rein idyll uten noe å sette negativfingeren på. Kunne godt tenkt meg en båt og fiskeredskap her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ser ut til å være fra samme område som i noen av dine siste bilder. Sammenligner en disse, så blir dette det beste. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, Bjarte. Hele Hvaler er et eldorado av små og store idylliske bukter og viker, og mange av de eldre hyttene er plassert i terrenget uten at det er foretatt omfattende inngrep i naturen. Du har utvilsomt god lokalkunnskap om dette øysamfunnet i havgapet, og det er en fornøyelse å se på dine bilder herfra ! Den avbildede plassen gir inntrykk av at eierne er svært glad i hytteparadiset sitt, og liker å pusle for å holde det i orden ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Virkelig et flott bilde fra et idyllisk sted. Hvaler er et sted jeg ikke har vært, kanskje jeg burde tatt meg en tur dit bort. Bildet har noen fantastisk flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Et flott landskapsbilde. Med en blå himmel med hvite skyer på får en ikke finere himmel, det gir mer liv i bildet. Flott!! Geir R. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Takk for kommentarene! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg