HSP Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hammerfest 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Flott komposisjon , og flott bruk av lys og skygge. Linjene gjennom bildet skaper fin dybde i komposisjonen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 En må plassere seg med omhu i dette rommet. Striper på tvers virker fetende vet du.... 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Fengslende....... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det er flott med slike motiv som blir stilistiske og bare konturer, lys ogs skygger viser hva motivet egentlig er.. men man må jo bruke hjernen litt! Det likte jeg godt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 En gang i historisk tid ble stripete brukt om en bestemt sort mennesker, men det har stort sett gått i glemmeboka i dag. Jeg ville tatt en beskjæring nede så det mørke feltet der forsvinner, men pass på å unngå elementer og linjer direkte i hjørnet. Feltet nede stjeler mye oppmerksomhet så da det forsvant ble det et mye mer likandes bilde - spesielt for da får vinkelskyggen et rent kutt og man begynner å assosiere med en legg og en fot. Roar 1 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Drøyt stilig! Får skikkelig 60'talls feeling av dette. Mesterlig utført. Tøft at stolbena også er så smale, og at de skjærer skarpt igjennom de loddrette stripene. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Flott komposisjon , og flott bruk av lys og skygge. Linjene gjennom bildet skaper fin dybde i komposisjonen. Mvh Alec En må plassere seg med omhu i dette rommet. Striper på tvers virker fetende vet du.... Fengslende....... Det er flott med slike motiv som blir stilistiske og bare konturer, lys ogs skygger viser hva motivet egentlig er.. men man må jo bruke hjernen litt! Det likte jeg godt! Hilsen Tove En gang i historisk tid ble stripete brukt om en bestemt sort mennesker, men det har stort sett gått i glemmeboka i dag. Jeg ville tatt en beskjæring nede så det mørke feltet der forsvinner, men pass på å unngå elementer og linjer direkte i hjørnet. Feltet nede stjeler mye oppmerksomhet så da det forsvant ble det et mye mer likandes bilde - spesielt for da får vinkelskyggen et rent kutt og man begynner å assosiere med en legg og en fot. Roar Drøyt stilig! Får skikkelig 60'talls feeling av dette. Mesterlig utført. Tøft at stolbena også er så smale, og at de skjærer skarpt igjennom de loddrette stripene. Tusen takk alle sammen. Jeg prøvde kuttforslagene dine Roar og det gjorde susen. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg