Gå til innhold

Hammerfest 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon , og flott bruk av lys og skygge.

Linjene gjennom bildet skaper fin dybde i komposisjonen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

En gang i historisk tid ble stripete brukt om en bestemt sort mennesker, men det har stort sett gått i glemmeboka i dag.

Jeg ville tatt en beskjæring nede så det mørke feltet der forsvinner, men pass på å unngå elementer og linjer direkte i hjørnet.

Feltet nede stjeler mye oppmerksomhet så da det forsvant ble det et mye mer likandes bilde - spesielt for da får vinkelskyggen et rent kutt og man begynner å assosiere med en legg og en fot.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott komposisjon , og flott bruk av lys og skygge.

Linjene gjennom bildet skaper fin dybde i komposisjonen.

Mvh

Alec

En må plassere seg med omhu i dette rommet. Striper på tvers virker fetende vet du.... ;)

Fengslende.......

Det er flott med slike motiv som blir stilistiske og bare konturer, lys ogs skygger viser hva motivet egentlig er.. men man må jo bruke hjernen litt! Det likte jeg godt!

Hilsen Tove

En gang i historisk tid ble stripete brukt om en bestemt sort mennesker, men det har stort sett gått i glemmeboka i dag.

Jeg ville tatt en beskjæring nede så det mørke feltet der forsvinner, men pass på å unngå elementer og linjer direkte i hjørnet.

Feltet nede stjeler mye oppmerksomhet så da det forsvant ble det et mye mer likandes bilde - spesielt for da får vinkelskyggen et rent kutt og man begynner å assosiere med en legg og en fot.

Roar

Drøyt stilig! Får skikkelig 60'talls feeling av dette. Mesterlig utført. Tøft at stolbena også er så smale, og at de skjærer skarpt igjennom de loddrette stripene.

Tusen takk alle sammen. Jeg prøvde kuttforslagene dine Roar og det gjorde susen.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...