Torbjørn Milje Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 En vakker morgen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, Torbjørn. Fin komposisjon av en vakker morgenstemning, - med morgendis, farger som ennå ikke har "våknet skikkelig" enda, og lys som fortsatt står "litt på vent", - et meget severdig bilde, Torbjørn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Når man er morgenfugl (noe jeg ikke er) så kan man få det igjen i gode fotomotiver. Her fornemmes morgenstemningen i dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Stenmningsfullt - og da er vel det meste sagt? Roar Lenke til kommentar
lowlight Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Et stille vann, duse farger og flott komposisjon. En morgen som dette gjør det faktisk verdt og stå opp så tidlig! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene. Dette bildet tok jeg i går morges da jeg var på vei til jobb. Det stille vannet dere ser her er en liten vik i Karmsundet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette var stemningfullt. En vakker morgenstund du har fanget her. Ikke gode utsikt for noe seiltur på de to seilbåtene som en ser mastene på bak der. Geir R Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Tusen takk Geir for din fine kommentar. Bildet ble tatt i går morges og som du husker slapp man vente lenge før stormen kom. For de som var vågale nok kunne de gå ut med seilbåten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg