Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han jeg holder på med er aktiv på tinder - hva skal jeg tenke om det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det unødvendig av ham. Det er også urimelig å ha andre regler for seg selv enn for deg. Har du spurt ham om det? Det trenger ikke å bety oe mer enn at han har vært pålogget på tinder.

Ja, likt skal være likt. Nei, jeg har ikle spurt enda. Synes det er teit å ta det over telefon, så skal spørre ham når vi møtes igjen. Det er sant, er ikke sikkert han er aktiv der, men etter såpass lang tid med meg så virker det som at han har vært aktiv iløpet av denne perioden da. Og disse "reglene" har vi hatt nesten fra starten. Men istedenfor å anklage så kommer jeg bare til å si at jeg fikk et screenshot og spørre om han er skriv der, og i så fall hvorfor. Jeg regner med at han vil være ærlig med meg hvis jeg spør.

Anonymous poster hash: 16a90...570

Lenke til kommentar

Hvis dere har avtalt å være ekslusiv så høres det jo litt rart ut at han fremdeles er aktiv, men det kan være helt tilfeldig at han var innom, og at han egentlig ikke bruker det aktivt.. Kanskje han var innom for å se om du var der? :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Hvis dere har avtalt å være ekslusiv så høres det jo litt rart ut at han fremdeles er aktiv, men det kan være helt tilfeldig at han var innom, og at han egentlig ikke bruker det aktivt.. Kanskje han var innom for å se om du var der? :)

Det er fullt mulig! Jeg vet ikke om han faktisk er aktiv, sånn sett. Jeg har aldri brukt Tinder selv, men hadde jeg gjort det hadde jeg hvertfall slettet kontoen min nå ?

Anonymous poster hash: 16a90...570

Lenke til kommentar

Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget.

Jeg ser ikke problemet med å gjøre dette inntil man har forpliktet seg til en annen person.

De har et kjærestelignende forhold. De har ikke bare vært på date et par ganger.

Lenke til kommentar

Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget.

Jeg ser ikke problemet med å gjøre dette inntil man har forpliktet seg til en annen person.

De har et kjærestelignende forhold. De har ikke bare vært på date et par ganger.

At man har et kjæresteliknende forhold holder ikke.

Lenke til kommentar

At man har et kjæresteliknende forhold holder ikke.

Det er opp til hver enkelt å bedømme.

Vi lever i en syk verden hvis det er slik at flertallet synes det er ok å date'e flere samtidig eller se seg om etter andre alternativer når man har vært i et kjærestelignende forhold så lenge.

Blir noe annet hvis man bare har truffet hverandre et par ganger og er helt i startgropa, men det er åpenbart ikke tilfelle her.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er en gutt i litt samme situasjon. Nå skal det sies at jeg ikke har datet jenta i mer enn 2 måneder, men ja det plager meg likevel. Vi møttes faktisk på tinder, og har hatt det veldig bra de to månedene. Hun har helt klart vært veldig interessert i meg og vil være med meg. Likevel har jeg vært innom tinder en gang iblant for å sjekke om hun er aktiv. Det går gjerne en uke mellom hver gang hun er aktiv (noen ganger mer, noen ganger mindre), men jeg får helt vondt inni meg av det. Jeg liker henne, og for meg er det å være på tinder et tegn på at man leter etter muligheter. Først trodde jeg (som noen her har vært inne på) at hun kanskje bare sjekket om jeg har vært aktiv, slik jeg gjør med henne. Men så ser jeg at noen her skriver at man må "sveipe" for å være aktiv. Som sagt har vi holdt på mye mindre enn trådstarter, men jeg synes at det er en grense når man holder på med folk. Det er ubehagelig. Hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg vil ta det opp med henne, fordi jeg ikke har lyst å legge noe "press" eller virke kravstor. 

Hilsen litt småfrustrert gutt på 21

Lenke til kommentar

Nei da er det kanskje ikke så uvanlig. Men jeg personlig synes det er kjipt, merkelig (finner ikke helt ordet), at hun er der. Jeg for min del har ikke sveipet en eneste person før nå (fordi jeg nå begynner å få litt nok av hennes aktivitet). Men selvfølgelig kan det rett og slett ha den forklaring at jeg er mer interessert i noe eksklusivt med henne, enn det hun er med meg. Synes likevel det ikke virker sånn med tanke på at hun har vært veldig interessert. Jeg føler det er to ting som kan fungere for min del nå:

1. Ikke ta det opp, ikke virke overinteressert/desp, og være "cool" (ja vet teit ord), fortsette som før med å holde på.

2. Rett og slett bare ikke tenke på at vi blir noe mer (senke forventningene) og fortsette på singelmarkedet selv (tinder, flørte på byen etc) og da kanskje heller få en positiv overraskelse om at hun faktisk vil være kjæresten min en dag. 

Tror kanskje jeg følger nr. 2  av den grunn at jeg da kan slappe av og ikke gå rundt å tenke på henne og om vi blir noe så mye. Er redd for å ha for store forventinger og deretter bli såret. 

Endret av markus3012
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...