AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hvilke intensjoner har en gutt jeg har drevet på med i 6 mnd og nesten er i et forhold med (oppfører oss som kjærester på alle måter), på Tinder? Jeg bruker det ikke selv, av åpenbare grunner. Men han er tydeligvis aktiv der, noe jeg akkurat fant ut og ikke likte. Anonymous poster hash: 1a3c9...035 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ikke sikkert han har intensjoner, men han høres ut som en person som tenker på seg selv før andre og det er jo plagsomt i seg selv. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har du spurt ham? På ene siden kan hans intensjoner ikke være noe mer enn at han ønsker regelmessig sex i en periode inntil han via Tinder finner noe mer forlokkende og interessant. Da er det bare for deg å nyte turen så lengde den varer. Lenke til kommentar
JonMelonStasjon Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg personlig, reagerer også på at han er aktiv på Tinder når dere er praktisk talt kjærester. Jeg synes du bare skal snakke med han om det. Det er viktig at man skal kunne ta opp ting man lurer på med den som man skal kanskje dele livet sammen med. Du får bare prøve å gjøre det uten å være anklagende, men heller si noe alla "jeg fant ut at du er aktiv på Tinder, og jeg syntes det var så ekkelt også ble jeg så innmari usikker på oss. Jeg føler at vi er kjærester og det er ikke aktuelt for meg å drive på med noen andre. Hva føler du?" Lykke til! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg personlig, reagerer også på at han er aktiv på Tinder når dere er praktisk talt kjærester. Jeg synes du bare skal snakke med han om det. Det er viktig at man skal kunne ta opp ting man lurer på med den som man skal kanskje dele livet sammen med. Du får bare prøve å gjøre det uten å være anklagende, men heller si noe alla "jeg fant ut at du er aktiv på Tinder, og jeg syntes det var så ekkelt også ble jeg så innmari usikker på oss. Jeg føler at vi er kjærester og det er ikke aktuelt for meg å drive på med noen andre. Hva føler du?" Lykke til! TS her Jeg vil gjerne spørre ham, men jeg er redd han skal tenke at jeg overreagerer eller noe. Vi snakker jo om ting, og jeg pleier å si fra om det er noe jeg reagerer på. Dette er jo ikke en like på instagram liksom, det er jo en dating app designet for å vise interesse for andre og komme i kontakt med dem. Det var en venninne av meg som så han på Tinder og så at han er aktiv der. Jeg synes det er ganske ubehagelig at han bruker den appen, det får meg jo til å lure på hvorfor han Jar behov for det, men jeg er litt redd for å ta det opp med han. Jeg er jo ikke sint, bare skuffet og redd. Så jeg ville ikke angrepet med han med det om jeg tar det opp. Men ja, må vel bare manne meg opp og snakke med han om det. Anonymous poster hash: 1a3c9...035 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hvordan ser man at noen er aktiv på Tinder? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hvordan ser man at noen er aktiv på Tinder? Når personens bilde kommer opp, går man inn på profilen og da står det hvor lenge det er siden de var aktiv. Jeg fikk screenshot av dette, det var 17t siden sist aktiv da. Anonymous poster hash: 1a3c9...035 Lenke til kommentar
JonMelonStasjon Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, det er bare å bite tenna sammen og hoppe i det. Tror det bare kan komme godt ut av det, om det går sånn eller slik, så gavner det deg at du tør si ifra, og det kan gavne forholdet om dere kan få snakket ut om det. Det kan også vise seg at han ikke er så mye å samle på kanskje, men da er det jo greit at du finner ut det også før det går for langt :-) Heier på deg! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Han holder vel mulighetene åpne inntil dere avklarer, eller du gjør det klart for ham, at dere er kjærester. Det er ikke veldig uvanlig og ikke galt heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, det er bare å bite tenna sammen og hoppe i det. Tror det bare kan komme godt ut av det, om det går sånn eller slik, så gavner det deg at du tør si ifra, og det kan gavne forholdet om dere kan få snakket ut om det. Det kan også vise seg at han ikke er så mye å samle på kanskje, men da er det jo greit at du finner ut det også før det går for langt :-) Tusen takk for støtte og svar! ? Heier på deg! Anonymous poster hash: 1a3c9...035 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg var faktisk i samme situasjon en gang, men omvendt, dvs venninnen til ei jeg nylig ble sammen med påsto at hun hadde sett meg på Tinder når jeg visste at jeg ikke var det. Vi hadde relativt nylig blitt kjærester og jeg hadde slettet Tinder-appen og trodde det var nok. Det var det imidlertid ikke, man må jo fysisk logge ut av Tinder-kontoen og så slette den før man sletter selve appen. Det var ikke jeg klar over da. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Moderatormelding Trådtittel er endret pga retningslinjene krever at den er på minst tre ord. Trådstarter kan rapportere førstepost om h*n ønsker et annet navn på tråden eller kontakte meg/staben direkte. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er han klar over at dere mer eller mindre er i et kjæresteforhold...? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg var faktisk i samme situasjon en gang, men omvendt, dvs venninnen til ei jeg nylig ble sammen med påsto at hun hadde sett meg på Tinder når jeg visste at jeg ikke var det. Vi hadde relativt nylig blitt kjærester og jeg hadde slettet Tinder-appen og trodde det var nok. Det var det imidlertid ikke, man må jo fysisk logge ut av Tinder-kontoen og så slette den før man sletter selve appen. Det var ikke jeg klar over da. TS her Ja, den der skjønner jeg. Men han her var altså aktiv for 17t siden på det sceeenshottet jeg fikk tilsendt.. Anonymous poster hash: 16a90...570 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget. Jeg ser ikke problemet med å gjøre dette inntil man har forpliktet seg til en annen person. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget. TS her Nei, jeg aksepterer det heller ikke. Det er jo åpenbare grunner til at man bruker denne appen. Ja, det er mulig han tenker sånn.. Skal ta det opp med han neste gang vi møtes! Anonymous poster hash: 16a90...570 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Er han klar over at dere mer eller mindre er i et kjæresteforhold...? TS her Ja, han er fullt klar over det. Han blir sjalu og redd hvis jeg snakker med andre gutter på fest for eksempel (folk jeg kjenner). Eller hvis noen skriver til meg. Jeg viser ham alt og er helt åpen og ærlig. Vi oppfører oss som kjærester på alle måter. Anonymous poster hash: 16a90...570 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget. Jeg ser ikke problemet med å gjøre dette inntil man har forpliktet seg til en annen person. Vi har forpliktet oss og er enige om at vi ikke gjør noe med eller flørter med andre. Vi har begge traumatiske forhold bak oss, som gjør at vi velger å ta det litt sakte og ikke kaller oss direkte for kjærester enda. Hadde jeg vært på Tinder hadde han blitt sur på meg og trodd jeg var på utkikk etter andre, slik jeg selv tenker. Anonymous poster hash: 16a90...570 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde jeg aldri akseptert. Det som er mest interessant er om han tror/mener at dette er greit eller ikke. Kanskje han vet at det er helt dust, men ikke tenkte over at det blir oppdaget. Jeg ser ikke problemet med å gjøre dette inntil man har forpliktet seg til en annen person. Vi har forpliktet oss og er enige om at vi ikke gjør noe med eller flørter med andre. Vi har begge traumatiske forhold bak oss, som gjør at vi velger å ta det litt sakte og ikke kaller oss direkte for kjærester enda. Hadde jeg vært på Tinder hadde han blitt sur på meg og trodd jeg var på utkikk etter andre, slik jeg selv tenker. Anonymous poster hash: 16a90...570 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå