Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dra på fest uten kjæresten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette er en fest kjæresten ikke kan eller vil delta på, er det helt uproblematisk. Hvis ikke er det best å bli med, men det har ingenting med tillit å gjøre, heller det at det er hyggelig.

Om paret det er snakk om ikke har tillit nok til hverandre for å overleve dette er det store sjanser for at mindre og større prøvelser siden velter hele skiten.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal man få lov til å gjøre som man vil - noe annet ville vært frihetsberøvelse.
Når det er sagt, så kan jo selvfølgelig en motpart/partner/whatever uttrykke misnøye med dette, basert på tidligere oppførsel.
Eventuelt er en motpart/partner/whatever sykelig sjalu pga ting som har skjedd før nåværende partners tid.
Potensielt er TS misfornøyd med forholdet og leter bare etter en mulighet til å meske seg i mannfolk.
Det kan jo også hende at noe annet har skjedd mellom de to involverte som vi (som blir bedt om svar) ikke kan ha mulighet til å vite om, og dermed påvirker utgangspunktet for å gi noe som helst relevant svar ..

Med andre ord - uten kontekst og mer info er spørsmålet på lik linje med "hvor lang er en hyssing?".

Lenke til kommentar

Skal få gå på fest? Hadde kjæresten min begynt med det så hadde det ikke tatt lang tid før jeg var ute av det forholdet. Personlig så mener jeg at man bør stole såpass på hverandre at venner av det motsatte kjønn, ferier og fester uten hverandre, osv, ikke skal være noe problem.

Endret av blured
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er ts, klarer ikke ta på anonym på mobil så whatever.

Jeg lurer bare på hva som er vanlig egentlig. Ble inspirert av noe lignende. Har noe på gang med noen på internett(har ikke møttes ennå) som ikke vil la meg gå på fest. Han påståt at hvis jeg gjør det så blir jeg så full at jeg puler alle. Jeg synes argumentene hans er latterlige, og jeg tror det handler mer om å ha kontroll. Han mener at hvis jeg får all kontroll ødelegger jeg alt.

Er ikke dette litt overdriving?? Er nesten så jeg lurer på om jeg snKker med sosiopaten selv

Lenke til kommentar

Jeg lurer bare på hva som er vanlig egentlig. Ble inspirert av noe lignende. Har noe på gang med noen på internett(har ikke møttes ennå) som ikke vil la meg gå på fest. Han påståt at hvis jeg gjør det så blir jeg så full at jeg puler alle. Jeg synes argumentene hans er latterlige, og jeg tror det handler mer om å ha kontroll. Han mener at hvis jeg får all kontroll ødelegger jeg alt.

Er ikke dette litt overdriving?? Er nesten så jeg lurer på om jeg snKker med sosiopaten selv

Er dere kjærester over internett uten å ha møtt hverandre? Isåfall har han hvertfall ikke noe han skulle sagt. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er heller så.

Han vil sikkert ha kontroll over deg, og det kan godt hende han er en manipulerende kar. Eventuelt er han bare veldig sjalu og redd for å miste deg til noen andre.

Jeg stiller krav til mine kjærester. Ser jeg et snev av sjalusi hvor hun prøver å stenge meg inne eller ikke tør å ta meg av syne på fester, så ditcher jeg henne umiddelbart. Sånne mennesker irritererer jeg meg over, spesielt når de ikke har noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei, vil ikke kalle han kjæreste før jeg har møtt han iallefalø, men er iallefall glad i han.

Har hele tiden sett etter tegn på manipulerende/kalde trekk pga dårlige erfaringer med andre. Jeg har egentlig ikke et stort behov for festing, men jeg vil jo ha muligheten til det. Han er og litt selvgod og sier at han tror jeg ikke kommer til å finne noen som han osv. Får egentlig bjellene til å ringe litt :S

Men jeg vet ikke jeg, føler bare det er litt overdrevet

Lenke til kommentar

Nei, vil ikke kalle han kjæreste før jeg har møtt han iallefalø, men er iallefall glad i han.

Har hele tiden sett etter tegn på manipulerende/kalde trekk pga dårlige erfaringer med andre. Jeg har egentlig ikke et stort behov for festing, men jeg vil jo ha muligheten til det. Han er og litt selvgod og sier at han tror jeg ikke kommer til å finne noen som han osv. Får egentlig bjellene til å ringe litt :S

Men jeg vet ikke jeg, føler bare det er litt overdrevet

Ugh..

Kjenner ikke fyren, men kan si på generell basis at det finnes mange manipulerende gutter/mannfolk som gjerne godsnakker og får jenter forelsket i dem kun for å få seg mus. Utifra det du forteller her ville jeg styrt unna, men det er meg. Finnes mange andre bra mannfolk der ute. Jenter bruker vanligvis å falle for menn med høy selvtillitt og bra looks, så viktig å ikke la seg blende helt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tviler på at han gidder å snakke med meg bare for å få seg noe, i og med vi bor langt fra hverandre. Har fått han til å ta en personlighetstest(hhaha jeg er litt skada fra tidligere erfaringer) for eg tenkte at det kanskje ville vise seg i resultatet. Tror egentlig han bare er kontrollerende fordi han er sjalu, ikke fordi han er kald. Vanskelig å vite tho :(

Lenke til kommentar

Tviler på at han gidder å snakke med meg bare for å få seg noe, i og med vi bor langt fra hverandre. Har fått han til å ta en personlighetstest(hhaha jeg er litt skada fra tidligere erfaringer) for eg tenkte at det kanskje ville vise seg i resultatet. Tror egentlig han bare er kontrollerende fordi han er sjalu, ikke fordi han er kald. Vanskelig å vite tho :(

Vel, bare å vente å se hvor lang tid det tar før han spør etter nudes av deg..

Jeg kan ikke gi deg noe konkret svar på hva intensjonene hans er akkurat. Tre varsomt hvertfall, og ikke finn deg i å bli kontrollert. :)

Endret av Adrax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Han har allerede sett meg naken for å si det sånn

Men får nesten se det litt an, takk for svar:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min erfaring fra et langdistanseforhold som varte i en god del år så er tillit og kommunikasjon alfa og omega. Nå skal jeg ikke spekulere i hvorfor flørten din oppfører seg som han gjør, men hvis det er en trend at en av dere eller begge to føler seg nødt til å legge restriksjoner på den andre som motparten ikke er fornøyd med lover det ikke bra.

Et forhold skal lede til berikelse av livet ditt, det skal ikke snevre inn og gjøre det kjipere. Et forhold er også alltid et samarbeid mellom to eller flere parter, det blir da helt feil grunnlag å bygge videre på hvis fordelingen av kontrollen innad i forholdet er skjevt fordelt. Ytringer som at den ene parten vil ødelegge alt hvis de får kontroll over hva de selv gjør, er rent vås.

Jeg ser det ikke som så veldig sunt for deg å trekke deg tilbake og isolere deg fra sosiale hendelser bare på grunn av at du holder på med noen. Jeg reagerer også på at han ikke har nok tillit til dette, med tanke på at du allerede har vist han den store tilliten det er å opptre naken på webcam.

Snakk med fyren og forklar at hvis det er deg han vil ha så får han godta hele pakken. Det å dra på fest uten flørten / kjæresten er i mine øyne helt uproblematisk, så lenge du faktisk klarer å holde deg på matten selvfølgelig.

Endret av Fysjogfy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

What the fuck, det kan ikke være et sunt forhold. Lurer også på hvorfor jenter viser seg nakne på webkamera. Det er aldri noe jeg kunne tenke meg å spørre en jente om å gjøre. Nei, jeg vil ha the real deal om noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er enig med dere

Han har forresten aldri spurt om å se meg naken eller noe, men jeg jobbet tidligere som cam girl

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Ja, da faller det kanskje mer naturlig for deg.. ;) 

Det er likevel ingenting i veien for å rydde ham av banen og finne seg et ordentlig mannfolk.

Lenke til kommentar

Hva som er vanlig eller normalt for andre er vel i grunnen mindre interessant all den gang det er du som må velge om du skal eller ikke skal inn i et forhold med vedkommende. Hvis du synes at du burde kunne reise på festen, så gjør du det. Hvis han ikke tolererer det, så kan det være en indikasjon på at dere ikke passer sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har egentlig ikke noe behov for å gå på fest, men synes det er irriterende at han prøver å hindre meg i å gjøre som jeg vil. Jeg liker for eksempel ikke at han skal spille hele tiden, men går ikke og knuser xboxen for det om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...