tom waits for alice Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det har ikke nødvendigvis mer relevans enn at ikke alle liker følelsen av at deres folkegruppe reduseres i relativt antall i eget land. Men om de "etnisk" norske og "innvandrerne" skulle bli uenig i et eller annet samfunnsspørsmål, så er det fordelaktig å være en sterk majoritet. Umulig å spå fremtiden, så hvem vet hva som kan skje. Og hvorfor tror du at enigheten vil skilles langs etniske linjer? Vi er jo slett ikke enige om samfunnsspørsmål her på forumet, heller ikke de av oss som er "etniske" nordmenn. Både jeg og trådstarter er det, men vi er knapt enige om noen ting...? Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja. Enkelte menneskeraser er mer voldelig og aggressive enn andre. Og mens jeg er ute med bikkja en kort tur i regnværet: Det hevder du selvsagt fordi du har vitenskapelig støtte for påstanden? Geir 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det har ikke nødvendigvis mer relevans enn at ikke alle liker følelsen av at deres folkegruppe reduseres i relativt antall i eget land. Men om de "etnisk" norske og "innvandrerne" skulle bli uenig i et eller annet samfunnsspørsmål, så er det fordelaktig å være en sterk majoritet. Umulig å spå fremtiden, så hvem vet hva som kan skje. Og hvorfor tror du at enigheten vil skilles langs etniske linjer? Vi er jo slett ikke enige om samfunnsspørsmål her på forumet, heller ikke de av oss som er "etniske" nordmenn. Både jeg og trådstarter er det, men vi er knapt enige om noen ting...? Jeg vet ikke hva som kan skje, så jeg ønsker ikke å ta noen sjanse. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Du kan jo en titt på norske fengsler. Hvem står for mesteparten av voldelige forbrytelser i forhold til rasen? Det er ikke like mange negre som det er nordmenn i Norge, men de står allikevel for en temmelig stor andel av vold og voldtektforbrytelser. Og det er bare det som blir fanget opp av rettsystemet. Mørketallene er nok ganske store. Afrika sør for Sahara er også et godt eksempel. Vold og voldtekt er nesten dagligdags og disse villmennene har ikke akkurat stått for skapelsen av verdens moderne sivilisasjon. Å ta inn disse typene til en moderne sivilisasjon som Europa er å be om problemer. Og det ser vi stadig flere eksempler av. Både aggresjon, voldlighet og andre kriminelle aktiviteter er svært mye til stede i afrikasnke land enn de europeiske. Endret 6. mai 2015 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg tror det beste du kan gjøre for å øke motstand mot innvandring i Norge er å ikke åpne munnen (eller bevege fingrene, i dette tilfellet). Jeg håper du aldri gir deg. 4 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg tror innvandrerne gjør den beste jobben der selv. Det er jo allerede klargjort tall på hvor mye det koster Norge per innvandrer og kriminaliteten i seg selv gjør at innvandringsskepsisen øker. Det finnes selvfølgelig noen få der Norge som samfunn har en fortjeneste, men per i dag så er det et tap på svært mange områder, dessverre. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Jeg bare påpeker at ren rasisme ikke er noe Hvermansen ønsker å assosieres med. Når slike som deg er så synlige innvandringsmotstandere er det gjerne lettere å havne på andre siden for å være helt sikker på at man distanserer seg nok. Før noen drar kortet om at jeg drar rasismekortet så vil jeg si at det her overhodet ikke er noen tvil. Du sier rett ut at enkelte raser er mer voldelige og aggressive (evt. usiviliserte) enn andre, og at dette kausalt skyldes rasen de tilhører. Dette er ren rasisme under selv de strengeste og smaleste definisjonene. Endret 6. mai 2015 av Sheasy Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Og ingenting. Jeg heier som sagt på deg, bare fortsett i samme spor du. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Kanskje litt drøyt å kalle det for "det hvite folkemordet". Men det er innvandring som er en stor belastning for de etniske og de etniske føler et behov for å rope ut om den massive innvandringen så ender det til at de blir kalt rasister eller nasjonalistiske. Det er mange her som har sterke følelser når det gjelder innvandring fra den tredje verden og det har jeg full forståelse for, men vi kan ikke ta inn alle som har det vondt, vi kan heller ikke ta inn de som er lettest å ta inn. Norges økonomi klarer seg bra og vi er 5,1 millioner mennesker her med 7000 milliarder på bok. Disse pengene vil ikke være evig dersom pengebruken i utlandet fortsetter på samme nivå, Norge sliter allerede med å ta vare på de eldre og de syke. Om vi tar inn massive personer på det grunnlaget at de har de forferdelig eller det er krig i hjemlandet så kan vi jo egentlig bare tenke oss at vi kan ta inn hele afrika eller hele asia, de som bor i disse områdene sliter også. Jeg er stygt redd for om dersom Norge tar inn massive innvandrere og asylsøkere som skal få opphold og statsborgerskap så vil det bli en nasjonalistisk bevegelse i landet og det vil bli økt rasisme. Endret 6. mai 2015 av Slettet-7WVSGN Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Å kalle det for hvitt folkemord er så langt ut på den ny-nazistiske skalaen man kan komme. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Å kalle det for hvitt folkemord er så langt ut på den ny-nazistiske skalaen man kan komme. Vel, Rioter ønsket jo tidlig i denne tråden at Hitler hadde tatt over verden, tror han tok et steg videre på skalaen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå