Gå til innhold

Det hvite folkemordet

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

https://www.youtube.com/watch?v=uMfk5UeGw4E

https://www.youtube.com/watch?v=34TCwe2q9o8

Ifølge FN sine definisjon av folkemord:

• «å drepe medlemmer av gruppen;
  • å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;
  • bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis;
  • å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;
  • med makt å overføre barn fra gruppen til en annen gruppe.»

Det er liten tvil om at dagens politikk faller under definisjonen av folkemord. Hele den vestlige verdens styresmakter driver med folkemord mot eget folk.

https://www.youtube.com/watch?t=27&v=6gkBr-qvo-4

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Russland kommer og innvadere Norge. Så må alle norske menn flykte til utlandet. Vi må gjøre som flyktningene :)

La Russland ta over Norge uten kamp.

Se på alle disse friske feige voksne menn som flykter fra landet sitt.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkatastrofen-i-middelhavet/drukner-og-doer-foran-redningsskipet/a/23447145/

Man må krige for sin nasjon. Man ikke flykte fra nasjonen. Er det en diktator så krig mot han. Max Manus kommanderte kun 30 soldater og kriget mot over 10000 soldater fra Hitler under den Tyske okkupasjonen av Norge. Vi burde ikke ta imot disse feigingene.

Vi burde kun ta imot barn også burde vi la de voksne krige for sitt hjemland.

Fy faen når Russland invadere Norge. Så skal jeg søren meg ikke krige mot Russland. Hvis disse innvandrene ikke vil krige så hvorfor må jeg krige??

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Når Russland kommer og innvadere Norge. Så må alle norske menn flykte til utlandet. Vi må gjøre som flyktningene :)

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkatastrofen-i-middelhavet/drukner-og-doer-foran-redningsskipet/a/23447145/

Man må krige for sin nasjon. Man ikke flykte fra nasjonen. Er det en diktator så krig mot han. Max Manus kommanderte kun 30 soldater og kriget mot over 10000 soldater fra Hitler under den Tyske okkupasjonen av Norge. Vi burde ikke ta imot disse feigingene.

Fy faen når Russland invadere Norge. Så skal jeg søren meg ikke krige mot Russland. Hvis disse innvandrene ikke vil krige så hvorfor må jeg krige??

Jeg skulle faktisk blitt med i en hær om jeg kunne. For å stoppe monstrene som sitter med makten i vestlige land.

Lenke til kommentar

Jeg skulle faktisk blitt med i en hær om jeg kunne. For å stoppe monstrene som sitter med makten i vestlige land.

Demokrati ødelegger vesten. Akkurat nå ønsket jeg at Hitler hadde vunnet 2 verdenskrig. Fordi nå føles det som at politikerne svikter den norske nasjonen og den etnisk norske befolkningen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg lurer på nøyaktig hva det er i norsk politikk som faller inn under den definisjonen av folkemord? 

"Bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis"

Dette er bevist, fordi de vet det selv, for de har tilgang til statistikk byråer. Vi har ikke stemt på dette, vi har ikke fått sagt viljen vår, det er ikke folket sin vilje. Det er et korrupt system som har skapt den situasjonen vi er i.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Friske, unge og veltrente Afrikanske menn i sin beste alder som ikke har mot til å forandre sitt land innenfra. Feiginger er hva vi kaller dette. Hvorfor skal disse feigingene få norsk statsborgerskap?

Respekt til kurdere med norsk statsborgerskap som reiser tilbake for å krige for sitt nasjon. Folk fra Afrika burde lære av kurderne. http://www.nrk.no/norge/_-nordmenn-kriger-mot-is-i-kurdistan-1.12240283

Som sagt de fleste innvandrer kommer ikke til å krige for Norge. Innvandrer er lojale mot sin nasjon. Denne nasjonen er ikke Norge.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Friske, unge og veltrente Afrikanske menn i sin beste alder som ikke har mot til å forandre sitt land innenfra. Feiginger er hva vi kaller dette. Hvorfor skal disse feigingene få norsk statsborgerskap?

Respekt til kurdere med norsk statsborgerskap som reiser tilbake for å krige for sitt nasjon. Folk fra Afrika burde lære av kurderne. http://www.nrk.no/norge/_-nordmenn-kriger-mot-is-i-kurdistan-1.12240283

Som sagt de fleste innvandrer kommer ikke til å krige for Norge. Innvandrer er lojale mot sin nasjon. Denne nasjonen er ikke Norge.

Helt enig. Menn flykter fra nasjonen sin og familiene sine. Menn i sin beste alder som velger å heller stikke, enn å bruke livene sine til godt. Det der er virkelig menneskets verste. Jeg ville heller dødd, enn å være slik.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Da er utviklingen komplett. Starten var kontroversiell men interessant. Deretter ble det gjentakende og smått kjedelig. Nå er du blitt en helt standard, stereotypisk og ubetydelig internettekstremist. Dette er trist Ole, og det mener jeg oppriktig. Ikke bare fordi du nå har tatt steget helt ut på viddene, men fordi du ikke lenger har noe som helst å komme med. Jeg kan like gjerne besøke White Genocide Project eller Stormfront som å lese dine innlegg.

Jeg beklager.

Edit: Skulle man sett, videoen var fra White Genocide Project. Jeg skulle ønske jeg kunne si jeg ble overrasket, men det hele er jo så altfor forutsigbart.

Endret av Sheasy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Da er utviklingen komplett. Starten var kontroversiell men interessant. Deretter ble det gjentakende og smått kjedelig. Nå er du blitt en helt standard, stereotypisk og ubetydelig internettekstremist. Dette er trist Ole, og det mener jeg oppriktig. Ikke bare fordi du nå har tatt steget helt ut på viddene, men fordi du ikke lenger har noe som helst å komme med. Jeg kan like gjerne besøke White Genocide Project eller Stormfront som å lese dine innlegg.

Jeg beklager.

Edit: Skulle man sett, videoen var fra White Genocide Project. Jeg skulle ønske jeg kunne si jeg ble overrasket, men det hele er jo så altfor forutsigbart.

Jeg bryr meg om folket mitt og familie. Om du mener det minner om "stormfront", Breivik eller hva det skal være, bryr det meg ikke. Jeg har litt ære og redlighet igjen.

Lenke til kommentar

Helt enig. Menn flykter fra nasjonen sin og familiene sine. Menn i sin beste alder som velger å heller stikke, enn å bruke livene sine til godt. Det der er virkelig menneskets verste. Jeg ville heller dødd, enn å være slik.

Jeg har ikke noe imot at vi tar imot barn og kvinner. Men når voksne, unge og veltrente menn flykter. Da er det bedre at vi ikke tar imot disse illojale mannfolka. De dytter hverandre som udyr over båten og hjelper ikke hverandre.

Kvinner og barn er ok! Men voksne, friske og feige menn. Fy faen dem burde ikke få slippe inn i Norge.

Da foreslår jeg at vi importere 20000 kurdere istedenfor. De er ihvertfall modige og tør å gjøre noe for sitt nasjon. Vil heller ha modige mennesker enn feige mennesker.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på nøyaktig hva det er i norsk politikk som faller inn under den definisjonen av folkemord? 

"Bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis"

Dette er bevist, fordi de vet det selv, for de har tilgang til statistikk byråer. Vi har ikke stemt på dette, vi har ikke fått sagt viljen vår, det er ikke folket sin vilje. Det er et korrupt system som har skapt den situasjonen vi er i.

Du får bli med i politikken da, forsøke å endre systemet.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Veldig få tar deg seriøst når du kaller det et folkemord, just saying

Det er under definisjonen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

AtW

Vet du hva, det skal jeg.

Lenke til kommentar

AtW

Vet du hva, det skal jeg.

Jeg synes du burde forklare litt mer grundig hva du mener. Til nå er det så abstrakt at jeg ikke forstår hva du snakker om. Er det innvandringen som ødelegger? Er det det at norske kvinner lokkes til å tilbringe sin ungdomstid på universitet og ikke klarer å bli gravide når de endelig er blitt så store at de kan få lønn for å føde barn? 

Og er ikke den definisjonen av folkemord uansett fullstendig latterlig? Jeg tror også definisjonen mangler en del som kommer før den lista. Står det ikke noe om at disse handlingene må være knyttet til en hensikt om å skade/drepe en hel gruppe eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Ikke bare fler svensker som har godt av en dose med Bosse Parnevik (av mange feilaktig tillagt Tage Danielsson, men det er en annen sak):

INVANDRARNA (Bosse Parnevik 1992)

En kommer hit för att fly från nöden 
En kommer hit för att undgå döden 
En kommer hit av terror tvungen 
En kom hit för att gifta sig med kungen

Dom är tyskar, iranier, greker, och turkar 
Mest är dom snälla, andra är skurkar 
En del är ärliga, andra skumma 
en del är genier, andra dumma

Mest är dom fredliga, andra vill slåss 
med andra ord: Så lika oss! 
Med fel och brister, tuffa och mjuka 
fast inte lika avundsjuka.

Vissa är färgade, andra är arier 
som köper sin bruna färg i solarier 
Vissa är svarta, andra gula 
vissa är vackra, andra fula.

Men fast dom ibland av annan färg è 
är dom precis som vi i Sverige 
och när dom vill jobba här är tacket 
"ni får inte jobba än för facket"

En del är båtfolk från Vietnam 
som inte kan sjunga " we shall overcome" 
och inte kan "rulla di rulla " som vi 
och dom blir sällan fulla som vi
en del är mer judar än vi 
en del har andra gudar än vi.

En del söker lugnet i stället för bråket 
det enda vi svenskar kan bättre är språket 
Det sägs att vi stammar från Adam & Eva 

Som inte var svenskar - men ja må dom leva! 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...