Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

At man ble forslag ved å besøke en profil var btw nytt for meg.

Når jeg gikk inn på min profil kom du og hans opp som venneforslag. Dere hadde nok ikke vært inne på min, og jeg ikke på deres. Aner ikke hva som skjedde.

si det. Ikke meg bekjent ihvertfall ;)

kanskje vi har noen felles grupper, sider, venner elns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle bør være hyggelig mot alle sine pasienter, selv om det er det hele. og det er det oftest.

Men det er lov å prøve seg - men uten å dumme seg ut!

Er du takknemmelig mot henne er det rimelig at du gir henne en klem, og klemmer kan du være raus med mot alle! Det er en måte å vise takknemmelighet på!

Da merker du fort om hun liker det og klemmer igjen, eller om hun blir stiv og snur seg bort. 

Reagerer hun positivt kan du gå forsiktig videre, klemme mer, gi henne et kyss på kinnet. Så kan du se hvor langt du etter hvert kan strekke strikken.

Det er veldig mye bedre enn å gruble til ingen nytte!

La oss få vite hvordan det går videre!

Lenke til kommentar

Men det er lov å prøve seg

Nei. Han utnytter sin stilling for å skaffe seg noe, noe som er ulovlig i loven (selv om den nok er ment motsatt, så er det det han gjør.)

men uten å dumme seg ut!

Å prøve seg er å dumme seg ut.

Snill eldre mann

Gammel, men enda ikke vis.

Lenke til kommentar

Ah, hjemmepleie. En av de få tidene der man kan øve på uskyldig flørting. :p Hadde også en periode med hjemmepleie for mange år siden. Hendte det kom pene pleiere og var klart litt ekstra hyggelig mot dem.

Men normalt holdes ting på et profesjonelt nivå. Hvis man får en "fast" pleier og man finner tonen etterhvert, kan man sikkert myke opp stemningen med litt godsnakk og uskyldig flørting.

Akkurat i dette tifellet bør nok pleien gå sin vanlige gang og heller prøve seg på en udirekte måte på en av de siste gangene. Takke for hjelpen og komplimentere litt på det de har gjort. Kanskje spørre pent om du kan ta kontakt direkte ved akutt hjelp siden hun ga best inntrykk.

Skjønt, så besøker disse folka mange pasienter og opplever helt sikkert at noen er mer direkte og pågående. Ikke sikkert en vennlig tilnærming vil funke siden hovedmålet blir det samme. Men kanskje har du flaks og hun faktisk syns godt om deg også. Da er det ikke umulig at ting kan skje etter endt pleie. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...