Annogutt2 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Slettet Endret 16. mai 2015 av Annogutt2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ikke godt å vite selvsagt. Men jeg tror bare hun er hyggelig og ikke er ute eller interessert i noe mer. Er jo litt av jobben å være grei med "kundene". 2 Lenke til kommentar
Dobbeltabbe Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 http://www.side2.no/helse/derfor-tror-han-du-flrter/8545022.html Hun prøver bare å gjøre jobben sin på en ålreit måte. Lenke til kommentar
Annogutt2 Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Dere har nok rett. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Dere har nok rett. Har lest og erfart selv at å prøve noe forhold til en man er i en arbeidsrelasjons setting er som regel en dårlig ide. Og jeg er litt enig med de andre at siden hun er på jobb og du er "kunde" så kan hun være veldig hyggelig, noe som kan misfortås. Jeg ville ikke prøvd meg, men bare vært glad for at du har en slik hyggelig og trivelig hjemmesykepleier. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Du kan jo prøve når du ikke trenger hjelpepleier lenger? 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg ville vært forsiktig med å fortelle henne hva du føler. Men det er jo ikke umulig at hun føler det samme. Er du en hyggelig person og ser bra ut, så er det vel ikke mangel på damer som lever sammen med egoister og ønsker noe annet. Jeg gjetter vilt på at det er 95 % sannsynlighet for at hun ikke er interessert i deg på den måten du ønsker, og jeg ville ikke risikert å lage noe pinlig ut av noe som nå er hyggelig. Men hvis du takler nederlaget, så kan du jo prøve deg. Hadde du kunne observert henne i samspill med andre, hadde du kunnet sett om hun sender samme signaler til andre. En gang var jeg overbevist om at en jente på en kiosk var interessert i meg. Hun smilte så strålende. Da gikk jeg i stalker-modus eller noe sånt for å observere hvordan hun smilte til andre. Jeg måtte innrømme at hun smilte på samme måte til alle kundene, og jeg unngikk å dumme meg ut (antagelig). Noen folk er rett og slett veldig hyggelige og "elsker" andre mennesker. Du finner dem ofte i nettopp den bransjen hun jobber i. Lenke til kommentar
Annogutt2 Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takk for svar. Det er nok best å la det ligge. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 ærligøs: har du tenkt på at hun egentlig kanskje var intressert i alle, "førstemann til mølla"? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Spør: Sier du dette kun for å være hyggelig eller liker du meg? (har lyst på deilig saftig pikk) 2 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Spør: Sier du dette kun for å være hyggelig eller liker du meg? Kva skal stakkaren svare om ho berre har prøvd å vere hyggjeleg? Svarar ho som sant er, så er ho ikkje hyggjeleg lenger! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Du kan jo prøve når du ikke trenger hjelpepleier lenger? Det er fortsatt ikke tillatt. 99.5% på at hun ikke er interresert i deg, 100% på at hun ikke mer interresert i deg enn i jobben. Endret 6. mai 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Come on, hvis jeg har en kjekk fastlege og han ikke er fastlegen min lenger og vi dulter borti hverandre på en cafe eller ett utested og digger hverandre skikkelig, så er det ULOVLIG? 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Come on, hvis jeg har en kjekk fastlege og han ikke er fastlegen min lenger og vi dulter borti hverandre på en cafe eller ett utested og digger hverandre skikkelig, så er det ULOVLIG? Ikke ulovlig, men det kan få konsekvenser for legens autorisasjon jmfr. de etiske retningslinjene leger (og annet helsepersonell) jobber etter. Det avhenger dog av hvor lang tid det har gått siden lege-pasient-forholdet ble avsluttet. Står bla. om det her: http://tidsskriftet.no/article/2108648#reference-2 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det står om seksuelt forhold. Hvordan stiller saken seg hvis partene blir forelsket? Da er det ikke snakk om kun seksuelle forhold, men romantiske. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det skilles ikke mellom seksuelle og romantiske forhold all den gang romantiske forhold i de aller fleste tilfeller inkluderer seksuell omgang. Hvis du leser litt nedover i teksten ser du at de tar for seg alt fra platoniske til romantiske relasjoner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Come on, hvis jeg har en kjekk fastlege og han ikke er fastlegen min lenger og vi dulter borti hverandre på en cafe eller ett utested og digger hverandre skikkelig, så er det ULOVLIG? For han, ja. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Det kan vel ikke gjøre noe flere år/ett år etter at pasientforholdet har tatt slutt? En mulighet er at det er en viss flørt tilstede, men det betyr ikke at man er interessert i noe forhold. Hun kan dessuten være opptatt med en annen mann, eller til og med være lesbisk... Facebook kan kanskje gi deg noe interessant informasjon, men hvis du er innlogget der vil ditt navn da komme opp som et venneforslag på hennes konto. Ønsker du ikke å komme opp som venneforslag, må du enten nøye deg med opplysningene du får uten å være innlogget, eller logge inn via en annen profil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 sett i TS's perspektiv, kanskje det bare hadde vært greit å bli et venneforslag hos denne pleieren? At man ble forslag ved å besøke en profil var btw nytt for meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 At man ble forslag ved å besøke en profil var btw nytt for meg. Når jeg gikk inn på min profil kom du og hans opp som venneforslag. Dere hadde nok ikke vært inne på min, og jeg ikke på deres. Aner ikke hva som skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå