Gå til innhold

Høyt henger den...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Ragnar !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Ble veldig fascinert av lyset gjennom takvinduene.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Henning !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding .

Hadde ikke tenkt på noe historie bak , men det ser jo ut til at the man in black leaves the building.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

God morgen Alec! :) Dette ble flott, setter en knapp på v3. En trebåt skal vel ikke tørke, men det er kanskje ikke en trebåt? Det så litt pussig ut, er den av metall? Eller kan den være trukket med skinn?

Hei Helene ?

Det skulle i utgangspunktet bare være to versjoner.

Glemte å klone vekk noe i v1 og det er v3 som er den som skulle være hovedversjonen.

Til tørk var bare noe jeg kom på der den hang som en innendørs kunstinnstalasjon på zackariasbryggen i Bergen.

Den ser slik ut etter mangeårig bruk og adskillige malingstrøk av ymse kvalitet. Det er bare en ganske alminnelg robåt i tre.

Mvh

Alec. ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

God morgen Alec! :) Dette ble flott, setter en knapp på v3. En trebåt skal vel ikke tørke, men det er kanskje ikke en trebåt? Det så litt pussig ut, er den av metall? Eller kan den være trukket med skinn?

Skulle legge inn noen smilies men det dukket opp noen spørsmålstegn i stedet , vet ikke hva som skjedde ???
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin serie der utsnitt og komp er best i V1 og V3.

Jeg velger nok V3 uten den lysende hvite i venstrekanten.

Roar

Hei Roar !

V1 skulle vært erstattet av v3 , men for å få bort v1 måtte jeg lagt det inn på nytt .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...