Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Høyt henger den... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Et glimrende bilde etter min oppfatning. Kjempeflott komp og lys. At personen i silhuett er helt i sort og uten detaljer passer godt her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Ble veldig fascinert av lyset gjennom takvinduene. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Enig med Ragnar. Personen i silhuett synes jeg du absolutt må ha med i dette bildet. Fører til at man kan spinne en historie om man vil. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei Henning ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Hadde ikke tenkt på noe historie bak , men det ser jo ut til at the man in black leaves the building. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 God morgen Alec! Dette ble flott, setter en knapp på v3. En trebåt skal vel ikke tørke, men det er kanskje ikke en trebåt? Det så litt pussig ut, er den av metall? Eller kan den være trukket med skinn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 God morgen Alec! Dette ble flott, setter en knapp på v3. En trebåt skal vel ikke tørke, men det er kanskje ikke en trebåt? Det så litt pussig ut, er den av metall? Eller kan den være trukket med skinn? Hei Helene ? Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Det skulle i utgangspunktet bare være to versjoner. Glemte å klone vekk noe i v1 og det er v3 som er den som skulle være hovedversjonen. Til tørk var bare noe jeg kom på der den hang som en innendørs kunstinnstalasjon på zackariasbryggen i Bergen. Den ser slik ut etter mangeårig bruk og adskillige malingstrøk av ymse kvalitet. Det er bare en ganske alminnelg robåt i tre. Mvh Alec. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 God morgen Alec! Dette ble flott, setter en knapp på v3. En trebåt skal vel ikke tørke, men det er kanskje ikke en trebåt? Det så litt pussig ut, er den av metall? Eller kan den være trukket med skinn? Skulle legge inn noen smilies men det dukket opp noen spørsmålstegn i stedet , vet ikke hva som skjedde ??? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Fin serie der utsnitt og komp er best i V1 og V3. Jeg velger nok V3 uten den lysende hvite i venstrekanten. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Fin serie der utsnitt og komp er best i V1 og V3. Jeg velger nok V3 uten den lysende hvite i venstrekanten. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. V1 skulle vært erstattet av v3 , men for å få bort v1 måtte jeg lagt det inn på nytt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, Alec. En veldig fin og spennende bildeserie, med god skarphet, godt lys og fin kontrast, - jeg synes dette er svært bra, - det ser profesjonelt ut ! Jeg velger meg V3. M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg