Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Skikkelig tøft med silhuettene her i en god komp. Gøy å se leken med lyset. Stilig med lyskjeglen som kommer ut mellom kjerka og bilene. Kanskje du heller skulle stå opp på søndagen, ta det som en vekkelse:-) Gå så inn i kjerka, for det bråker mindre innvendig. Tenk på de andre som har 5 om dagen..... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Råtøft av den tøffe kjerka! Liker det. Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kledelig s/h bilde der jeg spesielt legger merke til den flotte silhuetten av kirkeklokkene. Kloner du bort gatelysmastene blir alt perfekt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fin komposisjon og veldig bra utnyttelse av lyset. Hadde kirken i stedet sendt sms til sine faste kirkegjengere hadde problemet med ringingen vært løst. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja det er ikke ofte det står bilder i kø for å gå i kirka. Veldig kult bilde med fint lys som kommer inn. Det er veldig fint hvordan lyset reflekteres i biltakene of selvsagt den lyskjegla som kommer inn nede. Når jeg har sett litt på det oppdager jeg frontlyset i bilen til venstre, en fin detalj som skaper spenning i et ellers statisk motiv. Veldig bra! Ellers må jeg si at jeg er sterkt imot å klone vekk elementer i denne typen bilder som jeg ser noen foreslår. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Tror jeg ville lyst opp kirkebygget og tårnet for å få ut ørlite tegning der. Men akkurat det skal jeg denne gang overlate til smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 .. Hallelujah, er til å bli religiøs av. jeg er herved vekket. Men takk for kommentaren .. Tusen takk Fredrik .. Hei, Ragnar. Tusen takk! Tok faktisk flere bilder der jeg unngikk gatelysene, men syntes på et hvis at det ble best med lysene. Spesielt med den tredje som ble lys ift de andre. .. Takker Alec! God idé, er vel på tide at kirka blir online den òg .. Hehe, tydeligvis en pop en dette da. Bra du så lyset! og det står også i sammenheng med den ene lyktestolpen som lyser. Bla. en av grunnene til at jeg ikke klonet vekk stolpene. .. Takk for tilbakemelding. Skal kanskje prøve meg litt frem om jeg får tid. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 .. Hallelujah, er til å bli religiøs av. jeg er herved vekket. Men takk for kommentaren ..Tusen takk Fredrik ..Hei, Ragnar. Tusen takk! Tok faktisk flere bilder der jeg unngikk gatelysene, men syntes på et hvis at det ble best med lysene. Spesielt med den tredje som ble lys ift de andre. ..Takker Alec! God idé, er vel på tide at kirka blir online den òg ..Hehe, tydeligvis en pop en dette da. Bra du så lyset! og det står også i sammenheng med den ene lyktestolpen som lyser. Bla. en av grunnene til at jeg ikke klonet vekk stolpene. ..Takk for tilbakemelding. Skal kanskje prøve meg litt frem om jeg får tid. Fint med kommentar til min kommentar, og jeg respekterer fullt ut din vurdering ang. gatelysene. I noenlunde tilsvarende foto kloner jeg alltid bort slike ting som dette, samt greiner el som jeg synes er forstyrrende, og det var bakgrunnen for min kommentar. ("Dine" busker og greiner er ikke forstyrrende her) Når det gjelder det 3`de og nederste lyset så ville jeg nok som du nevner beholdt dette. Meningene vil sikkert være delte omkring slike spørsmål og det er helt ok. Det viktigste for meg var allikevel at bildet fortjente en kommentar Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg